čtvrtek 4. července 2013

Essence, Catrice, Manhattan výprodej - část třetí - stíny na oči

Moc se omlouvám, že jdu s tímhle příspěvkem až teprve teďka, nějak jsem na něj pozapomněla a jak jsem zveřejňovala článku, posouval se dolů a dolů. Ale našla jsem ho a jdeme na to!

Jedná se o část třetí, která je na oči - konkrétně stíny na oči. Vybrala jsem si tam 3 (modrý, hnědý a bílý) a každý stál 5 kč (co víc si přát ne?) Tak se na ně koukneme trochu podrobněji ^^.

Hanny*
Bílý oční stín s číslem 01.
Je hodně pigmentovaný, vytváří lehký perleťový lesk a vypadá opravdu hezky.
A za 5 kč? Nemohla jsem ho tam nechat ^^.
Obyčejný bílý lak se vždycky hodí :).




Hnědo-bronzový oční stín s číslem 02.
Je o trochu méně pigmentovaný než ten bílý, ale stále je to dobrá pigmentace.
Má v sobě spoustu malinkatých zlatých třpytek.
Vypadá fakt nádherně. ♥




A posledním stínem který jsem si vybrala je tento.
Modrý stín na oči s číslem 07.
Je nejméně pigmentovaný ze všech tří.
Vytváří světlejší modrou, než jaká je "vcelku".
Má v sobě spoustu stříbrných třpytek, které vytváří hezký efekt.




A jaký se vám líbí nejvíc? 

2 komentáře:

  1. Krásné!! závidím :) odstín 02 mám, ale né za 5 kč :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to byla náhoda, že tam na mě čekal :) já mám ten bílý zase jak za 5 kč tak i za normální cenu ;)
      H.

      Vymazat