pátek 5. července 2013

Rocky - kamenné bonbony


Tohle je v podstatě takový článek o ničem, nebo dobře, není úplně o ničem, je o bonbónech :). Nějak jsem si oblíbila psát takovéhle krátké články, jen tak v podstatě narychlo, nic sáhodlouhýho a tak snad vás těší taky. Dneska jsem teda vyfotila "Rocky" kamenné bonbóny ♥.

Jsou to v podstatě takové malinké různě velké kamínky, které jdou poměrně dobře rozkousnout, ale dají se i cucat a mají sladko-mentolovou chuť. Mňam

Já si je kupovala jako malá a pak jsem je strašně dlouho neviděla a když jsem na ní narazila v takový malý cukrárně, tak jsem si je hnedka musela koupit a zavzpomínat na starý časy :). V super a hypermarketech jsem je prodávat nikdy neviděla, jsou podle mě spíš v takových menších prodejnách.

Znáte je vůbec někdo?
Jestli ne, tak D O P O R U Č U J I ♥
Hanny*

9 komentářů:

  1. jééé ty jsem jedla jako malá ^^ Měli je všude a teď vůbec jak říkáš :// Nejlepší, vždycky jsem byla nejvíc in, že jím kameny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak! já taky :D a žvejkačky jako cigarety :D .. ale teďka jako by se po nich slehla zem :( ale díky bohu někde přece jenom jsou ^^ :)
      H.

      Vymazat
  2. Jako malá jsem to taky jedla :D hned bych si zas dala a vrátila se o pár let zpět :-) nikde jsem to už neviděla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já to vůbec neznááám :( U nás to asi neměli nebo nevim.. nikdy jsem to ani neviděla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to v tom případě ochutnej :) jsou fakt moc dobrý ;)

      Vymazat
  4. A nevite kde se daji objednat? Dekuji

    OdpovědětVymazat
  5. Rád bych se přidal k panu Unknown. Jestli někdo ví, kde je sehnat, dejte prosím vědět!

    OdpovědětVymazat
  6. Taky bych si rada objednala !!!

    OdpovědětVymazat