sobota 20. července 2013

Gabriella Salvete - Princess ♥


Né že bych nemilovala všechny možný laky na nehty, ale tenhle jsem si naprosto zamilovala od první chvíle! ♥ Nosím ho pořád a nemůžu se na něj vynadívat ☺. Je dokonalý jak barvou, tak konzistencí a výdrží! Akorát cena mi trošku vadí (stál mě 89 kč), ale je tu víc plusů než mínusů takže DOPORUČUJI ;). O celé limitce jsem psala tady. Hledala jsem takovouhle vysloveně princeznovskou růžovou už dlouho, od Essence jsem jí sice našla, ale výdrž Essence laků je na nic, takže jsem byla šťastná, když jsem ulovila tuhle od Gabrielly Salvete ♥. Opět se jedná o lak na nehty s efektem tekutého písku, řekla bych že ta struktura je vidět líp, než u těch třpytkatých a je to prostě krása ☺. Víc k tomu nemám co říct ^^

Co na něj říkáte vy?
Hanny ^^



13 komentářů:

  1. Óóóóóóóchám a ááááááchááááám, musím ho mít!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ho teďka nosím pořád a nemůžu se na něj vynadívat ♥ :)

      Vymazat
    2. Já říkám , že máš úplně hnusně udělanou manikůru a ještě hnusněji to máš nalakované , příště , když budeš chtít něco ukázat , tak si dej na tom záležet. Ten lak si úplně znehodnotila!!

      Vymazat
  2. Na princeznovsky růžovou moc nejsem... jenže, když jsem ho viděla v drogérce, poslední ve stojánku... prostě jsem si ho odnesla k pokladně. :-D A nelituju ani trochu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem právě naopak nějakou takovouhle barvičku dlouho hledala :) našla jsem jí sice v lacích od Essence, jenže ty mají nulovou kvalitu, tak jsem za tuhle fakt moc ráda :)
      H.

      Vymazat
  3. Tak to je vážně úžasná barva!! Strašně moc se mi líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je vážně překrásný!:) a strukturu tekutého písku jsem ještě nezkoušela! připomíná mi to trošku i kaviár na nehty, ale ten je samozřejmě o dost hrubší:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj je to tomu trošičku podobné, ale mnohem radši mám teda efekt tekutého písku než kaviár :) je s tím mnohem méně práce, ale oboje vypadají krásně :)
      H.

      Vymazat
  5. vypadá to fakt luxusně :) až našetřím penízky, tak se musím taky někam vypravit podívat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tenhle odstín je fakt paráda, ten si určo koupím, ikdyž zas budu nadávat u odlakování :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele tady je to odlakování mnohem lepší :) nejsou tu ty velký třpytky, takže to jde poměrně v pohodě :) trošku hůř než normální laky, ale rozhodně 3x líp jak ty z první edice (jak byly ty 4 barvy) :)

      Vymazat
  7. To je moc zajímavý lak. Asi vyzkouším.

    www.doubleexplosion.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle je moc pěkná barva a musím říct, že i ta struktura vypadá hodně zajímavě!
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat