středa 3. července 2013

Červnový Senzabox 2/2 - podrobněji o produktech


Asi šok pro každého, kdo se poprvé koukl na svůj červnový boxík (a má doma i květnový) byla krabička. Stejná jako ta květnová? Jako moje první reakce byla, že jsem si myslela, že mi omylem poslali zase tu z května. Naštěstí ale ne a obsah byl jiný :). Sice jsem ráda, že zase dorazila tahle bytelnější krabička, ale brala bych jí v jiný barvě :). Na Senzaboxících se mi líbilo, že pokaždý byla jinak barevná a všechno se sebou ladilo, teďka teda "papírek" ani krabička neladí :(. Vnitřek byla opět bílá tráva.


V krabičce bylo 6 produktů a jelikož jsem předplatitelka, dostala jsem rtěnku od MeMeMe navíc ;).

více informací pod perexem - Hanny!
1. PRODUKT - L'OCCITANE EN PROVENCE - FLÉUE CHÉRIE

Tenhle produkt bych zařadila do kategorie "neurazí ale nenadchne". Je to prostě obyčejný sprchový gel, který není ničím zajímavý, ale umyje :). Voní moc hezky, na těle ta vůně vydrží docela dlouho a pění tak nějak průměrně. Tak celkově je to průměr ^^. Produkt je 75 ml, plné balení je 170 ml a stojí 160 kč (to mi přijde na sprchový gel poměrně dost, když se dá sehnat stejně kvalitní za mnohem nižší cenu a voní mnohem krásněji a myje stejně :) třeba od Balei).
Hodnocení: 



2. PRODUKT - PAESE - TVÁŘENKA S ARGANOVÝM OLEJEM

Ani jsem nečekala, že by mě tvářenka mohla takhle potěšit. Moc tvářenky nepoužívám a když už tak hodně málo, protože jak mám světlou pleť, tak u každý vypadám jako marfuša. Tahle mě ale příjemně překvapila. Sice teda práší, ale jenom trochu. Je poměrně světlá, takže i když jí dáte "o trochu víc" tak je to pořád decentní. A navíc moc hezky voní! :) Vím, že u tvářenky to není žádný důležitý faktor, ale u mě to má plus body. Balení je 4g a stojí 55 kč (super cena!) a jedná se o plný výrobek ;).
Hodnocení: 


vyfoceno s bleskem

vyfoceno bez blesku

3. PRODUKT - ANATOMICALS - DAY AND NIGHT SPOT STICK

Tak tahle tyčinka je vážně kouzelná! Prostě kouzelná tyčinka! Nebo respektive, je to prostě klasická tyčinka s Tea Tree, který je na pupínky super! Použila jsem ji na pupínek, který samozřejmě hnedka jako zázrakem nezmizel, ale přestal být červený a tím pádem taky tolik viditelný, takže u mě rozhodně velká spokojenost :). Balení je 7ml a stojí 119kč a jedná se o plný produkt.
Hodnocení: 


4. PRODUKT - MODELS OWN - DANCING QUEEN LAK

Ať mám v balíčku jakýkoliv lak, vždycky mi udělá radost a tenhle mi udělal opravdu hooodně velkou! Vůbec tuto značku neznám, ale tenhle lak je perfektní ♥. Určitě ho při nejbližší příležitosti někam vytáhnu a uvidíme, jaké budou názory ostatních :). U mě je to teda 100% palec nahoru! Třpytky se s ním nanášejí rovnoměrně, kartáček má perfektní velikost. Pro mě rozhodně nejlepší produkt boxu! ♥. Balení je 14 ml a stojí 160 kč (poměrně dost, sama bych si to nekoupila, takhle mě to moc těší ^^) a jedná se o plný výrobek ;).
Hodnocení: 



5. PRODUKT - KISS MY FACE BIO - PURE OLIVE OIL HAND CREME

Většinou skoro každý krém na ruce mi udělá radost a tenhle není vyjímkou. Dala bych ho však do kategorie "neurazí, ale nenadchne". Jak už jsem psala na blogu Sweet as a smile, kde Verunka dostala druhou věc od této značky a tím je mýdlo, že bych byla víc spokojená s mýdlem, ale tak nevadí, i tohle využiju :). Co mi ale u tohohle produktu vadí je parfemace. Když "vymáčknu" z tuby krém, tak voní nádherně, ale jak ho rozetřu, tak nevím jestli ten bergamot co tam je (nevím jak voní) nebo ten grapefruit s tím smíchaný, ale prostě mi to nevoní. Taky se moc dobře nevstřebává, poměrně lepí a vytváří tzv. film na rukách a to já nemám ráda. Pro mě asi nejslabší článek červnového boxíku. Je to ale pouze 22ml vzorek :), plné balení je 118 ml za 180 kč (což je poměrně dobrá cena) naopak u mýdla jsem koukala jak blázen že 230g mýdla stojí 480 kč (to mi přišlo přehnané) !
Hodnocení: 


6. PRODUKT - BEAUTY UK - METALLIC SPARKS TUŽKA NA OČI

Tužky na oči moc nepoužívám a když už, tak převážně černé. Zelenou jsem teda ještě 100% neměla a když jsem jí poprvé "otevřela" ani jsem z toho radost neměla. Myslela jsem si, že pro ni nenajdu využití, ale když jsem ji nanesla na oko, tak jsem zjistila, že ač jsem hnědooká, tak mi poměrně k očím jde a nevypadá teda vůbec špatně :). Stačí udělat tlustou linku na horní víčko a vypadá to, jako kdyby jste měli celé horní víčko namalované. Fakt se mi to líbí! A nebo naopak dát na horní víčko na celou plochu a rozmazat. Myslím, že udělám nějaké "líčení" s touhle tužkou. A tenhle produkt je pro mě asi největším překvapením, ale příjemným ;). Pigmentace je poměrně dobrá, výdrž taky jde :) ani jedno není nějaký zázrak nad všechny zázraky, ale svoji funkci to plní. Balení je 50 ml a cena je 140 kč (opět sama bych si to nekoupila, ale takhle z toho mám velkou radost) a jedná se o plný výrobek ;).
Hodnocení: 


vyfoceno s bleskem

vyfoceno bez blesku

7. PRODUKT - MEMEME - RTĚNKA ELEKTRA

Tak tahle rtěnka je božská, ta barva je fakt nádherná, jenže mě prostě rtěnky nesluší a i kdyby slušely, tak je moc nenosím, prostě mě to nebere, furt se něčím cpu, takže se mi stejně za chvíli smažou :D. Jako vážně, na tu barvu bych se mohla dívat celej den a budu jí milovat pořád stejně ♥, ale využití je u mě nulové :(. Což mě vážně mrzí, ale tak je jasné, že se nikdy nemůžou se Senzaboxem trefit každému do vkusu :). Jedná se o plný výrobek, ale nevím kolik stojí, protože na "papírku" uveden není, je to bonus pro předplatitelky ;). Ale hvězdičky dávám určitě za tu barvu, pigmentaci, krabičku a tak celkově, dvě vezmu za to že jí nevyužiju (snad udělá radost nějaké mé kamarádce)
Hodnocení: 


vyfoceno s bleskem

vyfoceno bez blesku

!!! CELKOVÉ HODNOCENÍ !!!

Produktů bylo 7 (5*7=35 hvězdiček) 

CELKOVÝ POČET HVĚZDIČEK JE TEDY:
26/35 hvězdiček !!!

5 komentářů:

  1. Noo.. já dneska dostala konečně ten LADYBOOX!! :)
    Ta rtěnka od Mememe je mega pěkná!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jdu kouknout, co jsi tam objevila ty :) .. barvička je nádherná, ale pro mě skoro žádný využití no :(
      H.

      Vymazat
  2. ta rtěnka je skvělá, moc pěkná barvička :) asi si taky budu někdy muset ten box objednat, láká mě to čím dál tim víc, když vidím jaké věcičky obsahuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a rtěnka se mi taky moc líbí, ta barva je fakt nádherná :) jenže já bohužel tyhle barvy nevyužiju no :( .. ale box určitě doporučuju! :) jsou výborný ♥ a teďka když se Senzabox sloučil s Ladyboxem tak se aspoň nemusíš rozhodovat kterej koupit ;)
      Hanny.

      Vymazat
  3. Děkuju za zmínění v článku ♥ :) Já jsem pořád stejně jako ty nadšená z laku na nehty, měla jsem ho na nehtech na nohou na dovče a na sluníčku hází úplně dokonalý odlesky! :D :)

    OdpovědětVymazat