sobota 6. července 2013

Balea - soli do koupele

Tyhle soli do koupele jsem koupila v DMku. Jak vidíte, je to značka Balea a jeden pytlíček stál 20 kč. Já myslím, že to je super, pytlíček vystačí na 2 koupele (takže 10 kč za jednu koupel?) a všechny mají různý "účinek" :). Moc jsem s touhle solí spokojená ve všech ohledech, takže doporučuji! ^^

... pod perexem je spooousta fotek, tak kdo by měl zájem ^^
Hanny
Šťastné opojení

Uvolnění mysli

Šeptání snů

Duševní pohoda

6 komentářů:

  1. na ty se podívám :) zrovna nedávno jsem vypotřebovala sůl, kterou jsem měla a musím si pořídit novou :) větší balení tam nemají od Balei? Třeba v lahvi, mají jen v těchto sáčkách? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neviděla jsem větší :( možný to je, ale já viděla jenom tyhle sáčky :)

      Vymazat
  2. Já mám moc ráda ne sůl, ale takové ty šumivé tablety (třeba od Yves Rocher) nebo bomby do koupele (Lush, Bomb Cosmetics). :) Ale každopádně, Balea si zase vyhrála s obaly, ty barvy a obrázky jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty bomby od Lushe mám taky moc ráda, ale bohužel mi přijdou dost drahé :( ale sem tam si radost taky udělám :)

      Vymazat
  3. Miluju čokoládovou :-) tyhle pytlíčky mám doma v zásobě, hezky voní a jsou moc příjemné! :) často je i dávám k dárkovým balíčkům :D

    OdpovědětVymazat