sobota 8. června 2013

Oriflame katalog č.8

Oriflame katalog platí od 21.5 do 10.6. Omlouvám se, že o něm píšu až teďka, úplně jsem na něj zapomněla, jelikož jsem si z něj nic neobjednávala. Ale určitě tam je spousta věcí, které stojí za zkouknutí, tak se dáme do toho! Opět online Oriflame katalog najdete tady.
Hanny.

Ty brýle mě docela zaujaly, za 300 kč je to dobrá cena, navíc přijdou v nějakém barevném pouzdře. Ale brýlí mám habaděj, tak jsem je neobjednávala. Navíc je to risk, jak si je člověk nezkusí :).


K tomuto byl na stránce flakónek na vyzkoušení a musím říct že je to vážně nádherná příjemná vůně sprchového gelu. Kdybych jich neměla tolik, tenhle si objednám, je fakt úžasný, takový jemný a uklidňující, přesně něco když jste na pláži u moře :). Takovej ten skvělej pocit ^^. Toaletní voda voní stejně, ale tu bych nekupovala, jelikož bych řekla, že bude hodně nevýrazná, tím jak je to jemná vůně tak to nebude skoro cítit. Ale je to na vás ;).

Nejspíš se stejnou vůní jako sprchový gel a toaletní voda je ten pleťový sprej. Taky se může hodit :). 89 kč není moc. Ale hodil by se na horké dny, které teda zatím nevidím :/

Meloooooooun !!!! Mňáááám ♥ Bože jak já miluju meloun :). Opět když jsem přičichla k téhle stránce, tak se na mě vyvalila ta božská vůně melounu a já myslela že tu stránku sním :D. Voní úplně jako meloun!!!! Kdo nemá moc těchhle universálních krémů a má rád meloun, tohle je pro něj :)

Tuhle kajalovou tužku mám v bílé a černé barvě a je vážně výborné. Můžu je doporučit a teď jsou ve slevě ze 199 kč a 119 kč tak kdo by měl zájem ;). Jsou ještě v tmavě zelené a tmavě fialové barvě.

Tahle paletká tří očních stínů vypadá moc hezky. Hodně jsem uvažovala nad jak černou tak hnědou verzí, ale nakonec jsem usoudila, že v podstatě tyhle barvy mám v jiných paletkách  a né takhle dohromadě. Nevím teda jak jsou kvalitní, stíny od Oriflamu jsem si myslím nekupovala, tak kdo ví ať dá vědět :). A tyhle jsou ještě v zelené variantě.

Na tyhle produkty s vůní růže už jsem upozorňovala. Kdo má rád vůní růži, tohle je přesně pro ně ♥.

Měla jsem tenhle sprchový gel s vůní melounu + aloe vera a byl super, tak ten taky můžu doporučit a teďka jsou ve slevě za 89kč ze 119kč :). A je ještě ve variantě mango + jojoba. Pak je tam peeling s malinou + mátou a krém s broskví + bazalkou.

Na straně 133 je ten antibakteriální gel, který jsem ve "Vypotřebováno" vypotřebovala :). Tak koho zaujal je tu ve slevě ze 169kč na 99kč a vydržel mi hodně dlouho :). DOPORUČUJI ;).

Žádné komentáře:

Okomentovat