neděle 21. dubna 2013

Essence, Catrice, Manhattan výprodej - část druhá - na obličej

Druhou část jsem si pro vás připravila rychlejc než první, tak snad máte radost :D. Tentokrát se jedná o produkty na obličej. Tradičně jsem si tam koupila pudr od Essence a pak jsem tam viděla ještě dva malé testery pudrů, tak jsem si vzala jeden světlejší než co používám normálně a jeden tmavší, třeba na konturování. Ještě jsem pak koupila 3v1 korektor. Více se o produktech dovíte vždy nad fotkami ale nejdřív klik na "další informace" ;). 
Tak jdeme na to! ...

HANNY


Tenhle produkt jak už jsem psala výš si kupuju na výprodeji tradičně, protože jsem s ním spokojená.
Je to od značky Essenceodstínu 01 beige (jsem bledule no ^^) a sedí mi fakt perfektně :).
Nevím kolik stojí normálně, ale na výprodeji byl myslím za 30 kč (♥).
Celý název pudru je pure skin compact powder (antibakteriální a protizánětlivý pudr dokonale zakryje nečistoty pleti a to bez ucpání pórů).




Tohle je ten světlejší tester, má nejspíš proto tak divnej tvar :D.
Stál mě 5 kč, takže i kdyby stál za houby, tak mi to líto není - nestál ale!
Myslela jsem si, že na mě bude spíš jak kdybych se malovala křídou, ale perfektně se pleti přizpůsobí. Trochu mi připomíná Invisible Fixing Powdere od Dermacolu, ten je taky bílý, ale přizpůsobí se.
Jde o produkt od značky Manhattan a jedná se o Soft Compact Powder Tester v barvě č. 0.
Na druhé fotce jsem se pokusila trochu pudru "nasypat" aby bylo vidět, že je opravdu světlý a na další už je krásně rozetřený a jak můžete vidět, fakt se přizpůsobil :).
Nejspíš se zajedu po něm podívat ^^




A tohle je ten tmavší (bohužel se to moc nepovedlo vyfotit - ve skutečnosti je ještě o něco tmavší).
Jde taky o značku Manhattan - CF Compact Powder v barvě číslo 75.
Stál taky 5 kč.
Bohužel jsem si myslela, že by na konturování šel, ale jak jsem pak zjistila, tak jde spíš do oranžova.
Navíc strašně podivně smrdí, tak jsem ho pro jistotu hnedka vyhodila :/.
Tak tenhle nebrat ...



A poslední byl 3v1 korektor od Essence s názvem forget it!
Jedná se o 3 barvy (zelená, hnědá, růžová) určitě to všichni znáte ;).
Zelený kryje pupínky (zarudlá červená místa)
Hnědý (béžový) je prostě klasika, je teda fakt hodně tmavý. Ale když jsem na poslední fotce všechny tři rozetřela do sebe, tak byl ale v pohodě.
Růžový je na zakrytí tmavých kruhů pod očima.
Jelikož se jedná o tester tak mě stál taky pouhých 5 kč.
A doporučuju ho ^^





Žádné komentáře:

Okomentovat