pátek 19. dubna 2013

Duhový nákup doplňků ♥

V poslední době jsem si hodně oblíbila takovýhle veselý duhový doplňky a tak jsem zavítala na stránku http://www.wayfarer.cz/ a objednala si 3 duhový věci ^^. Sluneční brýle, náušnice a náramek. Všechno dorazilo v pořádku, dokonce mi k brýlím přišlo navíc pouzdro (to mě fakt moc potěšilo :]).

Brýle mají název Nerd Spectrum a stály mě 199,-. Tenhle styl brýlí se mi moc líbí (jestli mi sluší to fakt nevím, ale mě většinou nesluší žádný typ brejlí, tak je to stejně jedno :D) a tak jsem si objednala další do sbírky ;). Jsou obyčejné z plastu, ale pokud si na ně nestoupnete nebo nesednete jak už se mi párkrát povedlo (:D), tak dost vydrží :)

Druhou věcí jsou náušnice, ty se jmenují taky Spectrum a stály 149,-. Přišlo mi to poměrně dost na náušnice, většinou je kupuju v nějakých akcích za 60 korun, ale těmhle jsem fakt nemohla odolat :). Na každé náušnici je 8 kamínků (tak jsem zvědavá jestli vypadají nebo ne) a okolo je omotaný duhový provázek :).

A poslední třetí věcí je náramek na ruku a jmenuje se Duha a ten stál 99,-. Z každé strany je jinak barevný, tak jsem vám to nafotila z obou stran. Je poměrně úzký, za což jsem fakt moc ráda, jelikož mi vždycky všechny padají :(. Tenhle mi sedí naprosto perfektně, takže největší spokojenost u mě ♥. Navíc jsem viděla hodně podobný v obchodu Ann Christine a tam stál asi 150 korun, takže jsem ještě ušetřila ^^.

Pod perexem jsou všechny tři produkty vyfoceny zvlášť a detailněji tak se můžete kouknout ;].
Mějte se krásně ^^ Hanny ♥










1 komentář: