středa 13. února 2013

Podpořte boj proti rakovině prsu, domácímu násilí či boj za zelenější planetu !!!

Dneska mi dorazil balíček, který jsem si objednala na stránkách http://www.zdravaprsa.cz/. Pomáhat je skvělý ♥. Vždycky mám ze sebe lepší pocit a jelikož jsem dlouho neposlala ani žádnou DMSku, tak jsem se rozhodla zase nějak pomoct. I když jenom malou finanční částkou. Ale jak se říká "každá koruna je dobrá".

Objednala jsem si 2 náhrdelníky Crusade a Odhodlání.
Náhrdelník Crusade je na podporu boje proti rakovině prsu a stojí 150 kč.


  
Náhrdelník Odhodlání je na podporu boje proti domácímu násilí a stojí 100 kč.


Celkově mě balíček vyšel na 350 kč, jelikož poštovné bylo za 100 korun, ale i tak bych řekla, že je to super! Tak kdyby jste chtěli taky pomoct, určitě koukněte na jejich stránky a vyberete si tam něco :). Když můžete, tak pomožte ;). Myslím, že je lepší si radši nekoupit nějaký nový tílko, ale přispět na dobrou věc :).
A pro informaci na závěr (i když dost předčasně) s Verčou jsme už 2x byli na Avon Pochodu a letos tomu nebude jinak :). Koná se 8.6.2013, tak kdo je z Prahy, tak se může taky přidat (a kdo není, tak tričko si lze zakoupit online). Doufám, že nás bude co nejvíc ♥. Loňský rok se zůčastnil rekordní počet 24 500 lidí. Tričko stálo 400 kč » to znamená, že se vybralo skoro 10 miliónů, což je naprosto dokonalý a já mám z toho i teďka nesmírnou radost !!! ♥

 

Tak kdo jenom trochu může, tak pomáhejte! :)

Nikdy nevíte, kdy tu pomoc budete potřebovat vy.

H A N N Y ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat