sobota 16. února 2013

Flormar - SUPERSHINE MIRACLE COLORS



Tentokrát jsem si pro vás připravila recenzi na laky na nehty od značky Flormar.
Hned na začátek bych chtěla říct, že Flormar je úžasná značka, je sice trošku dražší (např. oproti Essence), ale výdrž je 100x lepší. Stojí myslím asi 89 korun, ale nedávno byla v Tetě výprodej a daly se tam sehnat asi i za 30 nebo 40 korun :). Navíc některé mám už třeba 2-3 roky a ještě mi žádný z nich nezaschl a pořád jde krásně nanášet :).


Celkem mám pro vás připravených 8 laků. Celkově jich mám doma 9, ale ten devátý je průhledný lak, svítící pod UV světlem a o něm jsem už psala např. tady. Patří mezi moje nejoblíbenější "top coat" laky, protože právě svítí pod tím UV světlem. Ale beru i třeba od Miss Sporty ;).
Tak se do toho dáme :]. Seřadila jsem je od nejsvětlejšího po nejtmavší :).
 

!!! PODROBNĚJI POD PEREXEM !!!

[: Hanny :]

1. Flormar U04

barva - je hodně světlounká, taková oranžovo-růžová (nebo hodně světlá lososová?) se zlato-růžovými třpytkami ... řekla bych taková barva jak pro princeznovský šaty :)
krytí - jelikož je lak fakt hodně světlý, tak když dáte jednu vrstvu tak není skoro vidět, ale po dvou už to má takový lehký nádech ... je to hodně decentní lak, ale vážně krásný :) ... taky ho lze použít na nějakou sytější barvu (jakou, to už je jenom na vás ;])
hodnocení


 2. Flormar U22

barva - podobná jako u U04, akorát jde do zlata se zlatými třpytkami
krytí - opět stejný lako u laku s číslem U04, ale když použijete třeba žlutý lak a něj dáte tenhle, vypadá to nádherně :), tenhle lak dodává prostě nehtům ten správný šmrc ;)
• hodnocení
 

3. Flormar U27

barva - růžová jako bonbonek :)
krytí - lepší než u dvou o kterých už jsem psala, ale taky, pokud ho dáte na nehty v jedné vrstvě, tak je to hodně světlé, dvě už jsou lepší, ale já ho zase používám spíš jako "doladění" nehtů :) viz zde
hodnocení
 

4. Flormar U13

barva - při jedné vrstvě tmavá růžová, při dvou do vínova s růžovými třpytkami
krytí - na obrázku číslo dvě je dána jedna vrstva laku, takže vidíte, že už i v jedný je poměrně dost vidět :), když dáte ale vrstvy dvě, tak je do vínova a je mnohem hezčí než jenom při jedné vrstvě, má i stejný třpytky ale je poměrně hodně výrazná, což nemusí každýmu vyhovovat
hodnocení
 

5. Flormar U29

barva - tahle barva je dokonalá ♥ v lahvičce vypadá skoro jako červená, ale při jedné vrstvě je spíš do růžova, při dvou vrstvách ale už jde do nádherné červenorůžové barvy, jako vidíte na fotce níže, ale opět je taky hodně výrazná, snad ještě víc než obyčejná červená :)
krytí - stačí 2 vrstvy, krytí je u všech laků stejně perfektní :)
hodnocení

  


6. Flormar U25

barva - naprosto nejkrásnější modrá, jako jsem kdy viděla s fialovými třpytkami ♥
krytí - i jedna vrstva stačí na světle modré nehty, pro sytější barvu opět dvě
hodnocení

  

7. Flormar U33

barva - jako paví pero, snažila jsem se to nafotit, ale moc dobře nejde, přechází prostě z fialové do modré a do zelené s fialovomodrozelenými třpytkami
krytí - když dáte jednu vrstvu tak je lak i trochu do šediva podle mě, což není úplně žádoucí, ale při dvou je to zase (píšu to tu pořád jak blb dokola :D) moc pěkná barva :)
hodnocení

  

8. Flormar U32

barva - 1 vrstva = hnědá barva, 2 vrstvy = měděná s červenozlatými třpytkami
krytí - tady to vážně chce 100% dvě vrstvy, při nich vzniká nádherná měděná barva :)
hodnocení





Ještě na závěr se chci vyjádřit k hvězdičkovému hodnocení. Jak jste si mohli všimnout, u žádného laku jsem nedala míň jak 4 hvězdičky. Flormar vážně doporučuji!!! A pátou hvězdičku jsem dávala, pokud se mi barva laku líbí o něco více než ostatní :). Ale jinak kvalitou jsou všechny na stejné úrovni ;). Hanny ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat