pátek 1. února 2013

Lednový Senzabox 2/2 - podrobněji o produktech


Dnes vám přináším nějaké to podrobnější psaní o produktech :). Všechny jsem ozkoušela, tak vám o nich aspoň stručně napíšu svůj názor :). Zde se můžete kouknout na první část o lednovém Senzaboxu :).
Pod perexem to najdete - Hanny :)
1. produkt
FLEUR DE SANTÉ - SUGAR-MILK BODY CREAM



Popis: Tak tohle je zpevňující tělový krém s výtažky z mléka a cukru. Jako upřímně já vůbec na tyhle "zpevňující" blbosti nejsem. Buďme k sobě upřímný a tohle prostě nefunguje. Když chcete pevnější tělo tak cvičte a můžete se klidně mazat obyčejnou Niveou :D. Tak jako je to obyčejný tělový krém, ale moc dobře se nevsakuje a přijde mi to, jak kdybych se mazala spíš nějakým "zředěným krémem". Ne, nevyhovuje mi.
Vůně: No píšou tu, že je to sugar & milk. Tak nevím, ale cukr si představuju že bude vonět trochu jako karamel a mlíko si teda nepředstavuju radši jak voní, protože mě nevoní :D, ale ono to tak teda vůbec nevoní a mě to teda spíš smrdí. Nevím co tam je, ale prostě je to takový strašně silný a bleh :D.
Objem a cena: 200 ml/ 279kč


Hodnocení:
Jako je to od nich moc hezký, že dali celých 200 ml, ale sama bych si to rozhodně nekoupila i kdyby bylo jenom za 100 kč. U těchhle tělových krémů se často rozhoduju podle vůně a když mi nevoní, tak si to prostě nekupuju. Dvě hvězdičky má ode mě jen proto, že mě fakt potěšilo, jak jsou štědří, ale jinak výrobek nestojí za nic. :(

2. produkt
SALCURA - ANTIAC ACNE CLEARING SPRAY


Popis: Sprej proti akné ve spreji. Tenhle jediný produkt hodnotit nebudu, protože díky bohu akné nemám, tak bych ani nemohla napsat, zda-li funguje, nebo ne :).
Vůně: Silně peprmintová, až z toho skoro štípou oči
Objem a cena: Tahle lahvička měla 15 ml, jinak velká 100ml stojí 455kč.
Hodnocení: - hvězdičkami teda tenhle produkt nehodnotím -

3. produkt
GARNIER FRUCTIS STYLE - ELASTIC POWER FIX LAK NA VLASY


Popis: Garnier má dobrý výrobky a tenhle mezi ně určitě patří :). Ale jako není to lak všech laků. Je to obyčejný lak, který má stupeň "síly (?)" čtyři. Drží, ale rozhodně nedrží 24 hodin :D. Ale nemá špatnou výdrž a možná si ho koupím i v plném balení :).
Vůně: Musím říct, že mě fakt vadí ty obyčejné laky, které nečím smrdí, ale tenhle trochu voní a miluju, když mi voní vlasy, takže za to jsou určitě plusové body ;).
Objem a cena: V boxu byla menší verze 75ml, jinak 250ml stojí 80kč


Hodnocení:
Určitě dobrý lak, cena taky super, ale tak je to obyčejný lak :) Jednu hvězdičku navíc má za tu vůni ;). A ano, doporučuji, pokud teda nechcete nějaký mega fixační lak, to určitě seženete silnější ;).

4. produkt
FREEMAN - PLEŤOVÁ MASKA AVOKÁDO A OVES


Popis: Tohle byla moje první zkušenost s pleťovými maskami, takže nemám s čím porovnávat, ale jediný co můžu říct je to, že to byla fakt sranda :D. Vůbec jsem netušila jak masky fungují a nevěřila bych, že mi obličej díky tomu může tak ztuhnout :D. Moc nevím, co ta maska měla udělat, jako píšou vyživující, tohle fakt nevím. Musela jsem si po tom teda namazat obličej, protože jsem ho měla docela suchý, ale bylo dobrý, že i když mám citlivější pokožku, tak mi to žádnou vyrážku nezpůsobilo :).
Vůně: Měla jsem avokádo. Nijak to výrazně nevonělo ani nesmrdělo. Neutrální, ale super :)
Objem a cena: Moje malá verze byla 15 ml jinak 150 ml stojí 159 kč


Hodnocení:
Dávám mu 4 hvězdičky, jelikož cena mi přijde přijatelná, řekla bych že to vydrží fakt dlouho (těch 150 ml), jelikož masku si rozhodně nedáváte každý den a i když jsem měla "jenom" těch 15 ml tak jsem to nevypotřebovala všechno a stačilo by to klidně na dvakrát. Vůně byla taky přijatelná a maska je dobrá i pro citlivější pokožku :). Nechci tomu shazovat hvězdičku za to, že to udělalo nebo neudělalo službu jako mělo, protože fakt nevím, co to udělat mělo :) Ale klidně napište, jestli s tím máte lepší zkušenosti, ráda se přiučím ;)).

5. produkt
ZIAJA - PŘÍRODNÍ OLIVOVÝ KRÉM

Popis: S tímhle krémem jsem moc spokojená. Používám tenhle krém teda jenom na ruce, mám ho vedle pc, ale myslím, že se klidně vejde i do nějaký větší kabelky a můžete ho nosit s sebou. Stačí ho malinko a ruce máte "tak akorát" mastné. Prostě super! ♥
Vůně: Je nevtíravá a příjemná. Nějaká malá parfemace tam je, ale po chvíli se ztratí.
Objem a cena: 50 ml/ 54 kč

Hodnocení:
Dávám určitě 5 hvězdiček a až mi krém dojde (což teda bude za delší dobu, protože je ho tam opravdu hodně), tak si pořídím další a všem, kteří mají suchou pokožku (převážně ruce) jako já, je výborná! 

6. produkt
RITUALS - UNIKÁTNÍ SPRCHOVÁ PĚNA FUJIYAMA/YOGI FLOW


Popis: Musím se přiznat, že tohle byla moje první zkušenost ve "sprchování se s pěnou [foaming shower gel abych byla přesná :P](:D)". Je to určitě super v tom, že normální gely musíte tak "napěnit" aby se s nima líp mylo, zatímco tohle už je prostě pěna, ale tak je to taková zbytečnost navíc ale potěší, to se zase musí nechat. Jako je to super :) a MYJE TO! :D
Vůně: Ta je tady vážně neuvěřitelně skvělá ♥. Mám mandarinku a mentol a tak je to spíš mandarinka a já mám vůbec všechny tyhle citrusy moc ráda, takže určitě palec nahoru a hvězdičku k tomu ♥
Objem a cena: Tahle malá verze je 50 ml jinak obyčejně se prodává 200 ml za 199 korun.


Hodnocení:
Tomuto produktu nemůžu vytknout nic než cenu. 200 korun za 200 ml mi přijde dost, jelikož toho vypotřebujete na mytí poměrně dost. Pokud jste třeba víc při penězích tak vám to možná přijde v pohodě, ale mě ne no :). Produkt super, cena už tolik ne :(

7. produkt
DERMACOL - INVISIBLE FIXING POWDER



Popis: Tak z tohohle pudru jsem pomalu skákala do stropu štěstím, když jsem viděla, že v balíčku je ♥. Už sama jsem si ho chtěla dřív koupit, ale přišel mi poměrně drahej, ale je vážně výbornej! Člověk se po něm vůbec neleskne a vydrží hodně dlouho. Dermacol je skvělá značka a tímhle rozhodně nezklamali :)
Objem a cena: 13g (to tady teda není úplně důležitý - je to prostě plné balení)/229kč


Hodnocení:
Nejdřív jsem si říkala, že bych mu dala jenom 4 hvězdičky, protože mi ta cena přijde vážně dost vysoká, ale nakonec jsem se rozhodla pro 5, protože je toho pudru fakt hodně a stačí ho málo a drží. Takže opět, tenhle moc doporučuju :).


V Senzaboxu bylo 7 produktů, za jeden mohlo být max 5 hvězdiček = celkově max. 35 hvězdiček
Já jsem však jeden produkt nehodnotila, jelikož jsem ho nemohla ozkoušet, proto hodnotím jenom 6 produktů s maximálním množstvím získaných hvězdiček 30.
Lednový Senzabox tedy získal 24 hvězdiček !!!
Už aby tu byl únorový :)
HaNnY

Žádné komentáře:

Okomentovat