středa 30. ledna 2013

E.L.F - Zimní kolekce - třpytivé oční stíny + báze

Dnešní článek bude opět o E.L.F. kosmetice :). 
Mám tu pro vás recenzi  2 třpytivé oční stíny + bázi.

Popis:
Nejprve k bázi. Já jako nějak nejsem moc do těch očních bází, bází na oční stíny, eyelid primers nebo jak tomu mám říkat, ale byla ke stínům, tak si říkám proč ne :). Mě špatná nepřijde, ale jak už jsem říkala, moc s nima zkušenosti nemám, navíc mám asi úplně jiný požadavky nebo nevím, ale jednu co mám doma je ta od Essence a já jsem s ní na rozdíl od většiny lidí co jí mají moc spokojená. Tak ale tahle je prostě dobrá ;). Není mega úchvatná, ale nejsem ani zklamaná :).
Z čeho teda zklamaná jsem světlý oční stín s názvem "Nice". Jak vidíte (pod perexem jsou fotky) tak už jenom na ruce to strašně blbě drží. Když si nandám trochu na prst a chci ten stín nanést, tak se ty zlaté třpytky jakoby rozprsknou všude okolo, jenom tam kam je dávám, tak tam nezůstanou. Když nanesu třeba 3 vrstvy, tak na tom oku barva zůstává a sem nam nějak třpytka, ale jsem z toho celá zatřpytkovaná :D. Ne, tenhle nebrat!
No naopak druhý tmavý stín s názvem "Naughty" je výborný! Je přesným opakem toho světlýho :). Drží perfektně, nemá teda tolik třpytek jak se může zdát, ale třpytkatý je pořád. Tomuhle nemám co vytknout :). Možná jenom to, že i když píšu že drží perfektně, tak tím myslím na tyhle "levnější" stíny. Jasně že nedrží tak dobře jako od dražších kvalitnějších značek, ale drží ;). Tenhle beru! :D
Cena: 85kč
Hodnocení:
Nazvala bych to takovým průměrem :). Báze je vysloveně průměr (3 hvězdičky). Světlý stín trochu zklamání (2 hvězdičky) naopak tmavý super (4 hvězdičky) a jelikož jsem velký matematik tak nám těch 9 hvězdiček děleno třemi dáváááá???? TŘI HVĚZDIČKY! :) 
Ale rozhodně za ani né 90kč tři produkty? SUPR ČUPR! ;)


Více  fotek pod perexem a přeji krásný den :))) Hanny***








Žádné komentáře:

Okomentovat