čtvrtek 12. září 2013

Nákupy na xparfemy.cz



Opět jsem nakupovala na serveru http://xparfemy.cz/ a jelikož jsem viděla, že mají vážně obří slevy na parfémy a ten můj mi zrovna docházel, neodolala jsem a objednala jeden od Versace. Napíšu o něm recenzi ^^. Pokud jste měli "osobní odběr" dostali jste jako dárek lesk na rty zdarma. Je to nějaký obyčejný lesk na rty, ale docela se mi líbí. Jak vidíte i když je v lahvičce růžový na ruce (na rtech) je průhledný. Obal je takový hodně obyčejný, ale jak se říká darovanému koni na zuby nekoukej!



Hanny.

4 komentáře:

  1. Milá Hanny, jsem moc zvědavá na recenzi parfému - už jsem po něm v parfumérii dvakrát pokukovala. ;-)
    Obal lesku mi z fotek až tak obyčejný nepřipadá, ale já beru všechno, co se leskne ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. recenze už je tady ;) - http://theczechdoll.blogspot.cz/2013/08/versace-bright-crystal_28.html

      Vymazat
  2. Haničko, ten parfém vypadá skvostně, jestli ho někde uvidím, tak ho musím očuchat :)

    OdpovědětVymazat