čtvrtek 1. srpna 2013

Soda stream - Limited Edition Non-Alcoholic Cocktails

Tyhle "sirupy" do Soda Streamu jsem objevila v Makru a jelikož jsem se nemohla rozhodnout, jaký vybrat, vybrala jsem si těchhle 6 vzorků "na jedno použití". Je to malá lahvička, které když ustřihnete "hořejšek" z lahvičky, tak ho nalijete do připravené vody ze Soda Streamu (je to přesně na 1l) a můžete ochutnávat nealkoholický koktejl, který jste si připravili ^^.


Jaké tu jsou druhy?
 Tak to vezmeme zleva: Cuba Libre, Gin & Tonic, Mojito, Caipirinha, Margarita, Cosmopolitan

Podrobně o koktejlech pod perexem!
Hanny*


Cuba Libre
Tak tenhle je vážně hnusný! Ani jsem to nevypila a fakt jsem to musela vylít. Já teda Cuba Libre nemám ráda ani normálně, ale tohle je ještě ke všemu kyselý Cuba Libre. Je tam strašně cítit aroma toho rumu a to já zrovna nemusím. Za mě ne!

Gin & Tonic
Ani jedno pití mi moc nechutná, takže si dovedete asi představit, že mi to nechutnalo ani dohromady. Tohle taky nedoporučuji.

Mojito
Můžu 100% doporučit. Je to teda hodně sladký (ale mě to vyhovuje) a myslím, že na horký dny i tak hodně osvěžující :). Připravuji článek, kde vám povím o "domácím jahodovém" Mojitu, které je připravené z tohohle sirupu :). Je výborný! ♥

Caipirinha
Mě osobně teda moc nechutnala. Nevím čím to bylo, možná na mě působila "moc chemicky" ale něco mi v tom pití prostě vadilo. Je teda pravda, že Caipirinhu jsem měla úplně poprvé a nikdy jsem alkoholickou "verzi" nezkoušela, takže nevím. Tuhle ale nebrat!

Margarita
Margarita pro mě taky není nějaký extra oblíbený pití. V alkoholové verzi je tequila a já jí moc ráda teda nemám, tady sice nebyla, ale stejně mi přišlo, že nějaký její aroma tam je a prostě mi to nechutnalo. Jako dalo se to vypít, ale že bych si po tom pochutnala, to ne!

Cosmopolitan
Nebyl vůbec špatný, ale přirovnala bych ho k sirupu z lesních plodů. Jako bylo to fakt dobrý, ale zase zázrak za tu cenu to nebyl. Můžete si jí v podstatě pořídit mnohem levněji (když koupíte brusinkový a nebo lesní směs sirup :P). Nevím, jestli je alkoholová verze lepší ;).

Žádné komentáře:

Okomentovat