pátek 12. července 2013

Gabriella Salvete - laky s efektem tekutého písku (jak vypadají na nehtech?)

O těchto lacích jsem už psala tady, ale tentokrát přináším zase nějaký fotkový článek o tom, jak laky vypadají na nehtech. Snažila jsem se barvy nějak zachytit, tak snad se to povedlo (já myslím, že jo) ♥. Nevím jak vám, ale mě připadají nádherné ♥.

Odstín: 01 LILA


Odstín: 02 SAPPHIRE


Odstín: 04 MISTERO GREY


Hanny.

9 komentářů:

  1. To je nádhera!!! :-) škoda že mi to dělá tak zle, pořád se mi to zachytává a nesnesu to :D ale ty odstíny se vážně povedly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to přetřela ještě průhledným lakem a pak je to v pohodě, ten efekt se neztratí, ale právě se to tolik nezachytává (taky mi to vadilo) :) .. ale ty barvy naprosto miluju ♥

      Vymazat
  2. Ty jsou vážně nádherné :) Líbí se mi všechny odstíny, fakt dokonalost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě mám teďka jeden novej modrej (jinak je ještě další 5 nových) tak budu přidávat na blog brzo článek o něm ;)

      Vymazat
  3. Ten druhý outfit vypadá perfektně!! Moc se mi to líbí!

    Style Without Limits



    OdpovědětVymazat
  4. Mám odstín 02 a miluju ho! :D


    Pozvánka na GiveAway:
    http://withthecharm.blogspot.cz/2013/07/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat