čtvrtek 18. července 2013

Dermacol - L♥VE lips


Tyhle balzámy na rty určitě už všichni znají. Ale tak proč bych o nich nemohla napsat recenzi i já :). Ono to nebude ani taková recenze, jako spíš, jaký pocit z toho mám a jaký názor na ně mám já.
Koupila jsem si dva, jeden (ten růžový) je s vůní melounu a druhý (ten modrý) je s vůní broskve. I když jsem objednávala přes internet (využila jsem nabídky 2 za cenu 1), už tyhle dva jsem si vyhlídla v drogérii a nejvíc mi vyhovovala jejich barva. Voní fakt nádherně a barva je taková decentní a mě moc vyhovujou. Jako bonus je to, že mají SPF 15! V drogériích stojí jeden kus 79 kč, ale na netu byla akce. Teďka už je bohužel i na netu koupíte za 79 kč.


Další věc, co se mi moc líbí na těchto balzámech je tvar. Je hrozně roztomilý ten tvar srdíčka do jakého je formovaná celá "tuba" balzámu. Dobře se taky díky tomu nanáší na rty
Co mi ale vážně vadí je obal. Tyčinka v něm nedrží pořádně pevně a stačí, když si ho dáte do kapsy a jak se tyčinka teplem rozehřívá, tak se nakloní na jednu stranu a omatlá vnitřek obalu. Je tedy taky náchylnější k rychlejšímu zlomení :(. Krom toho ale nemám balzámu co vytknout.
... takže celkové shrnutí je: DOPORUČUJI !

↑ nalevo je meloun, napravo je broskev ↑
Hanny.

4 komentáře:

  1. Já jsem koupila mamce ten melounový a nejprve z něj mamka(i já) byla nadšená. :) Jenže jak píšeš ty, tak nám se stalo to, že se snad po týdnu zlomil a pomalu se nedá používat. :/ Takže už bych si ho nekoupila..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím :( .. než jsem stihla zveřejnit tenhle článek, tak se mi taky jedna zlomila, ale nahřála jsem jí pod zapalovačem a pak jí tam přilepila a zase chvilku držela a šlo to :) ale není to něco, co to balzám zachrání no :( .. ale já bych si jí i koupila znova, protože ty barvičky a vůně jsou dokonalý :) ♥
      H.

      Vymazat
    2. to musím zase uznat, že vůně je skvělá :) i pigmentace :)

      Vymazat
    3. má to strašně moc plusů, ale bohužel jedno fakt hodně velký mínus no :(

      Vymazat