neděle 16. června 2013

Pleva - léčivé včelí produkty a výrobky z nich


O Vánocích jsem si nakoupila spoustu produktů na stránkách http://www.pleva.cz/! A můžu jen a jen doporučit. Objednávala jsem med, lesní medové víno, různé svíčky atd, takže poměrně křehké předměty a vše bylo pečlivě a krásně zabalené, všechno dorazilo v pořádku, nic nebylo poničené, objednávala jsem i plovoucí svíčky a měla jsem přání, aby mi poslali každou plovoucí svíčku jinou, čím mě taky moc potěšili. Jednoduše a stručně nakonec, dostávají ode mě 5 hvězdiček !!!! 
Můžu opravdu doporučit! Cenově je to přijatelné a všechno v pořádku, co víc si přát?
Hvězdičky:


Hanny*
↓ Pod perexem více o produktech, co jsem zakoupila. ↓

Co jsem tedy objednala já a jak jsem s tím byla spokojená?

  1. Lesní medové víno 0,5l - 163 kč
    • ještě nemůžu hodnotit, zatím jsme ho neotevřely, ale vypadá vynikajícně ♥
  2. Med akátový 450g - 85 kč
    • moc dobrý!
  3. Dřevěná naběračka medu - 20 kč
    • splnila účel
  4. Svíčka ze včelího vosku - úlek se včelami - 25 kč
    • obyčejná svíčka, která má moc hezký motiv
  5. Svíčka ze včelího vosku - úl velký - 45 kč
    • stejné jako č.4
  6. Plovoucí svíčky ze včelího vosku - kus: 12 kč (objednávala jsem 3ks)
    • stejné jako č.4 a 5
  7. Svíčka ze včelího vosku - slůně velké - 25 kč
    • stejné jako č.4, 5 a 6
  8. Vlasová voda s propolisem - 75 kč
    • ta mi jako jediná úplně nevyhovovala, jelikož se neměla oplachovat a to já nemám ráda
  9. Medové tekuté mýdlo na ruce - 100 kč
    • dokonalý! nádherně voní ♥

pár stránek z jejich katalogu, celý se dá stáhnout zde!!!




3 komentáře:

  1. Moc ti závidím, že už máš první ročník na VŠ za sebou :) Jsem zvědavá, jak budu válčit já :)
    Jinak moc hezký blog :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. budu ti moc držet palce, hele a vážně, já chodila teda na gympl na střední a oproti střední je pro mě vysoká super :) nemáš každodenní stres, že tě může vyzkoušet, nebo že můžete psát, tady máš daný termíny na zápočet (v zápočtovém týdnu) + teda zkoušky, ale ty máš ve zkouškovém období takže nervy máš sice hodně v tomhle období, ale zbytek roku je to pohodička :) tak pak dej určitě vědět, jak si na tom ty :) ale řekla bych, že budeš spokojená ;) a děkuji za odběr :) taky dávám ^^
      Hanny.

      Vymazat