pondělí 10. června 2013

Nákupy!



  • Essence - pudr na nehty (nail effect powder) - recenze bude brzy!
  • O suchém šampónu si můžete přečíst zde.
  • Pudr bude popisován v červencovém "Vypotřebováno".


  • E.L.F. - Lip Exfoliator - recenze zde (peeling na rty)
  • S nalepovacími řasami budu mít první zkušenosti, tak dám vědět, až se dohrabu k tomu je použít/vyzkoušet ^^. Nejdřív si budu muset zajít koupit dobrý lepidlo na řasy, tohle prej nestojí za nic.
  • E.L.F. - Daily Moisture Stick - recenze bude brzy!

12 komentářů:

  1. fiha ani som nevedela ze Timotei ma taku vec!

    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se teda těším, co budeš říkat na umělé řasy! :) Já jsem takový nemehlo, že bych si s nima přelepila oko, už se vidím..ehm :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo hele já se vidím že nějak tak dopadnu :D vezmu si je asi na kamarádčinu rozlučku, takže uvidíme no :D :)
      Hanny.

      Vymazat
    2. Néé, já ti věřím, budeš úspěšnější! :) ^^

      Vymazat
    3. snad jo :D dám vědět :)) děkuju ;)
      Hanny.

      Vymazat
  3. Mně ty suché šampony ve spreji vůbec nevyhovují :-(

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. on je lepší na světlé vlasy, protože dělá hodně bílé šmouhy a na tmavých to je fakt hodně vidět, a ani to nejde pořádně vyčesat, ale na světlých to stačí vyčesat trošku a vypadá to moc hezky :)
      Hanny.

      Vymazat
  4. Moc hezké věci sis koupila. Těším se na tu recenzy na ten pudr na nehty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) a recenze na pudr na nehty již je tady » http://theczechdoll.blogspot.cz/2013/06/nail-art-ruzovy-s-i-bez-nail-powder.html , tak snad se bude líbit :))
      Hanny.

      Vymazat
  5. Hi
    Everyone,How are you.Excellent working Today Join your Platform got new information..My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Massasje Stavanger
    Rynkekrem
    Anti aldring
    Botox Stavanger
    Askorbinsyre
    Laserbehandling mot rynker
    Porer i huden
    Behandling mot rynker Stavanger
    Rynker
    Brystløft Stavanger
    Hudpleie Stavanger
    Hudpleie produkter
    Massasje Stavanger
    Elixir Cosmeceuticals
    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpovědětVymazat
  6. Tak Timotei suchý šampon teda vůbec neznám :-O.. Já mám nějaký od Oriflame, přesně takhle ve spreji :) Když jsem měla blond vlasy, nebylo to vůbec vidět, teď když mám hnědé, je to trošku horší :/ I tak si ho stříkám jen, když jdu třeba na procházku se psem, ať nejsem úplně za zrůdu :D Protože prostě není nad ten pocit umytých vlasů :) I když, když není čas, je to dobrý pomocník :)

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovědětVymazat