čtvrtek 6. června 2013

Nail art - fialovo oranžový (Rimmel Cocktail Colour)


Jak jsem slíbila, přichystala jsem pro vás "nail art" opět to není nějaký složitý nebo mega nápaditý nail art, ale jelikož jsem psala ZDE v tom článku, že jsem si koupila 3 laky od Rimmelu a jsou naprosto božský a nějaký nail art na něj připravím tak jsem tu :P. Tak začneme ^^.

Nafotila jsem 3x ukazováček jak je vidět, že je opravdu potřeba více vrstev (3-4), ale nevytvoří to nijak velkou vrstvu a ani špatně neschne, ale jenom nekryje v jedné vrstvě :).

jedna vrstva


dvě vrstvy


tři vrstvy


Použila jsem 3 laky:
  • fialový - Rimmel - Cocktail Colour 
    • 110 BABY BELLINI
  • oranžový - Rimmel - Cocktail Colour
    • 120 SHIRLEY TEMPLE
  • průhledný - Essence (je to jedno jaký)
    • já použila opět ten, co svítí pod UV světem pro white nail hardener

Je to jednoduchý jako facka a pěkný :) tak vyzkoušejte, kreativitě se meze nekladou :)

2 komentáře:

  1. super kombinace!:) ty barvičky mi připomínají léto a možná nějaké ovoce, nebo bonbóny! také jsem si nedávno zkusila nalakovat prsteníčky jinou barvou a děsně se mi to zalíbilo, otevírá to nové možnosti lakového ladění :D

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo přesně tak :) může člověk kombinovat nekonečné množství barviček :) taky jsem si to oblíbila ;)
      Hanny.

      Vymazat