úterý 25. června 2013

Essence - Me & My Ice Cream

Máme tu další limitovanou edici od Essence a tentokrát s názvem Me & My Ice Cream, na kterou se už poměrně dlouho těším (a věřím, že nejsem sama ^^). Na FB stránce Essence ČR jsem četla, že by tato limitka měla být od června v Rossmanu a od července v DMku a v hypermarketech Tesco. No dneska jsem byla v DMku i v Rossmanu a zatím ani v jednom není, ale řekla bych že v tom červenci se to začne plnit! Tak se jdeme kouknout, co tam máme podrobněji ...


Vezmeme to seshora - Hand Wipes! Ty mě určitě zaujaly, kouknu se po nich kolik stojí, jestli třeba nějak voní a tak a nejspíš je koupím :). Baked Eyeshadow mě moc nezaujaly, nejsou to ošklivé barvy, ale většinu už mám. Lip Balm - tak na ty 100% kouknu a jestli budou ještě nějak hezky vonět a i chutnat, jsou moje! ♥. Cream Blush opět nic pro mě, ale Shimmer Pearls ty teda jo! Na ty se víc než 100% kouknu a u nich fakt uvažuju, že si je koupím ♥. A Nail Polish ani Nail Stickers na mě dojem taky neudělaly.

Limitka je ale moc povedená! ♥


Co na ni říkáte vy?
Hanny ♥

6 komentářů:

  1. Tak tohle jsem teda také ještě nikde neviděla. Ale ty perly vypadají dobře a ty laky na nehty... ááááách! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty perly mě taky zaujaly :) a jak jsem koukala, tak hodně lidí taky, takže budou nejspíš brzo vyprodaný :(
      H.

      Vymazat
  2. na laky a na lip balm 100% kouknu :) Ale celkově to všechno vypadá luxusně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc povedená kolekce! :) a na lip balm se těším ♥
      H.

      Vymazat
  3. Perly, perly, perličky! :D musí být naše! :D

    OdpovědětVymazat