pondělí 3. června 2013

Essence - make-up sponge ♥

KONEČNĚ MÁM TAKY MAKE UP SPONGE! 
Tak dlouho jsem jí sháněla a vždycky byla vyprodaná až jsem našla Rossmanna v kterém nakonec byly poslední dvě, takže jedna musela být samozřejmě moje!!! ♥
Hanny.

Výhody:
Stojí 109 kč, což je poměrně dost, ale na to, že "značkový" houbičky na makeup stojí mnohem víc, je to teda přijatelná cena :). Funguje naprosto skvěle, make up se s tím aplikuje úplně úžasně i okolo očí, jelikož použijete druhou část houbičky (tu špičatou).

Nevýhody:
Jedinou nevýhodu co jsem našla je její omývání/čištění. Píšou, že se má umýt ve vodě, tak jsem to udělala, jenže houbička nasála tolik vodu, že trochu popraskala a strašně se zvětšila. Po úplném usušení se velikost vrátila do původního stavu, ale popraskání tam zůstalo :(. Nicméně funguje i bez toho skvěle, ale je to škoda, že se v podstatě tak rychle "zničila:


Koupit/nekoupit?
Rozhodně koupit, doporučuji!!! ♥


por perex přidávám jak vypadá ta houbička po použití jak je lehce popraskaná




2 komentáře:

  1. Skvělý pomocník, nejspíš si ji taky pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to teda souhlasím! :) určitě :)
      sice jak píšu, popraskal, ale pořád funguje jak má ;)
      Hanny.

      Vymazat