čtvrtek 9. května 2013

Nail art - červeno - zlaté


Dneska jsem si pro vás připravila nail art - červené nehty se zlatými třpytkami.

Postup:
  • naneseme nejprve "base coat" - já "base coat" většinou moc nepoužívám, ale tenhle červený lak od Rimmelu nehty hodně ze žlutí až zoranžoví(já bohužel žádný neměla a tak jsem použila obyč. průhledný)
    • Essence - 01 absolute pure
  • poté 2 vrstvy červeného laku 
    • Rimmel - 317 coral romance
  • na červený lak pak naneseme zlatý třpytkový lak
    • Essence - 67 make it golden
  • a nakonec můžete a nemusíte použít zase nějaký průhledný lak, ale lepší je ho použít, protože to třpytky líp zafixuje
    • Essence - pro white nail hardener


Doufám, že se vám tenhle nail art aspoň trochu líbí :). Samozřejmě můžete třpytky nanést pouze na nějaké nehty, ale mě se líbilo víc, když byly na všech.

Mějte se moc krásně ♥ Hanny*

bez blesku


s bleskem


4 komentáře:

  1. juu, nádherně se ti ty nehty třpytí :D krása :)

    OdpovědětVymazat
  2. Téda, ty jsou! Sexy a zároveň jemné...mimořádně povedené a pro mě skvělá inspirace (nějak mi teď dochází nehtové nápady, tak jsi mi pomohla) ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem moc ráda že se ti líbí a že jsem ti pomohla :) :)
      Hanny.

      Vymazat