středa 8. května 2013

Dubnový Senzabox 2/2 - podrobněji o produktech

Tak a konečně jsem se dopracovala k druhé části a to k podrobnějšímu popisu všech ozkoušených produktů. Jenom na začátek chci ještě jednou říct, že tenhle Senzabox je vážně moc skvělý a vůbec, všechny ostatní byly, takže s objednáním SB bych rozhodně neváhala :). Produktů bylo celkem 7. Tak se do toho dáme ať to tady zbytečně moc neokecávám ^^.
Hanny °~°


Krabička byla tentokrát celá zelená s bílými kytičko-lístky a byla fakt nádherná :) jak všichni naprosto správně psali - typicky jarní (konečně nám to jaro přišlo i v počasí co? ☼). Tak to se mi líbilo moc :) stejně tak byl vyrobený papír, kde jsou napsané popisky s produkty, takže krása ♥.


Uvnitř byl nějaká tahle papíroplastová bílá tráva, která mi nijak nevadila, protože se z toho nic nedrolilo nebo tak a výrobky v tom byly moc hezky "posazený" :). Sice to člověk hnedka vyhodí, ale bez toho by to bylo takový divný :).


Produktů jsem v balíčku objevila 7 a z toho 3 v plném balení (takže jsem se nejvíc radovala ♥)


Tak to by bylo obecně ke krabičce a tak a teďka se dáme podrobně do popisování produktů !!!
Taky se těšíte tak jako já? :P ♥

1. produkt
VICHY - IDEALIA vyhlazující a rozjasňující péče s kombuchou

Tak já mám všechny možný krémy moc ráda, takže i tenhle mě potěšil :). Když jsem si teda přečetla, že je s kombuchou, tak jsem si musela vyhledat, co že to ta kombucha vůbec je a našlo mi to, že se jedná o nějakou houbu, která se přidává do čajů (většinou zelených a černých) a dělá se z ní nápoj. No nevím jestli bych to pila (houby i čaj mám ráda, ale dohromady? :D) ale na obličej si to klidně napatlám :P.

  • tohle byla 15 ml lahvička (plné balení je 50 ml a stojí 540kč)
  • voní moc hezky (vůní mi připomíná BB cream od Garnieru [ten jak ho nikdo neměl moc rád, ale mě vyhovuje :P])
  • barvu jak vidíte má světle růžovou
  • dobře se roztírá a i se poměrně rychle vsakuje
  • konzistence je taková mezi není ani hutná a ani tekutá (!!! ♥)
  • píšou tu, že má zjemnit povrch, sjednotit vzhled a vyhladit vrásky - no tak ani s jedním si nejsem teda nějak jistá (vrásky teda zatím nemám :D) ale jako rozhodně to není špatný krém :)
  • jednu hvězdičku mu strhávám za to, že je tak šíleně drahý :) já prostě neberu tyhle krémy, který vám slíbí hory doly, ale v podstatě udělají stejnou službu jako obyčejná Nivea (ale na zkoušku super a určitě ho využiju a vypotřebuju :])





Hodnocení: 

2. produkt
YANKEE CANDLE - VONNÝ VOSK DO AROMALAMPY

Noooo, tak tohle je krása ♥. Vždycky když jdu okolo nějakého obchodu a mají tam nějaké tyhle vosky nebo svíčky tak je očmuchávám jako blázen a připadám si v sedmém nebi ♥, takže tímhle mi udělaly mega radost !!! 
  • je to plný výrobek (jestli to tak teda můžu říct no) je ho 22g a stojí 45 kč
  • VŮNĚ - mám k tomu vůbec něco říct? VANILLA CUPCAKE !!!! ♥ Řekněte mi kdo nemá rád vanilku a cupcakes? Já teda rozhodně ne, já je přímo miluju, takže pokud jsem náměsíčná, budu mít poměrně velký problém, protože to asi sním :D
    • ještě jsem viděla na jiných blozích, že měly A CHILD'S WISH (tak to nemusí být taky špatný, ale upřímně si moc nedokážu představit jak by to vonělo, ale určitě nějak hezky)
      • takže kdo si taky objednal SB, tak určitě pište, jaký vosk jste měli vy ;)
  • u mě rozhodně letí k nějakému oblečení aby ho krásně provonil :)


Hodnocení: 

3. produkt
WELLA PROFESSIONAL - VOLUMIZE SHAMPOO & MASK


Z produktů na vlasy jsme tu měli od značky Wella jak šampon tak masku na vlasy. Popravdě moc masky na vlasy nepoužívám, ale jelikož tady psali, že je tenhle šampon pro jemné vlasy, což já mám, tak jsem se rozhodla je vyzkoušet! :)

  • šampon vytváří poměrně málo pěny
  • vlasy ale hezky umyje a taky moc hezky voní
  • co se mi fakt líbí (ale je to takový nepodstatný detail) je lahvička, která má takový perleťový odlesk
  • tohle byly lahvičky o objemu 30 ml
    • plná velikost šamponu je 250 ml za 240 kč
    • plná velikost masky je 200 ml za 279 kč
  • šampon určitě není špatný, ale nějaký zázrak to není :)
  • maska jak vidíte má samozřejmě tužší konzistenci
  • voní taky moc hezky (možná o něco líp než šampon)
  • ale fakt mě nebaví vždycky tu masku tak dlouho smývat (to ale není chyba toho produktu, jenom jsem prostě líná)
  • abych to nakonec shrnula, tohle je prostě takový průměr :) mám z toho radost, ale kdyby to v balíčku nebylo tak mi to vadit nebude ;)
























Hodnocení: 

4. produkt
ZIAJA - KOZÍ MLÉKO - KRÉM NA RUCE A NOHY

Senzabox mi dělá vážně velkou radost ♥ už v lednovém byl krém na ruce od této značky (mimochodem, zrovna jste si mohli všimnout, že je v článku "vypotřebováno za měsíc duben", takže když jsem objevila, že v novém SB je opět další produkt od Ziaji a zase v plném balení? DĚKUJU !!! ♥

  • je to plné balení - 80 ml a stojí 55 kč
  • voní hodně lehce a decentně, nijak vtíravě, ale moc se mi ta vůně líbí
  • má změkčovat a zpružňovat pokožku rukou i nohou, posilňovat nehty a zmenšovat sklon k jejich třepení a lámání 
    • tak to úplně nevím s těma nehtama, tomu bych moc nevěřila, ale na ruce je skvělá (já si ruce totiž mažu pořád!)
  • konzistence je hutnější než u Vichy krému, ale opět tekutější než u Nivei 
    • nevím k čemu jinýmu to přirovnávat, Niveu zná totiž každý :)




Hodnocení: 

5. produkt
VICHY - IDEALIA - BB CREAM

V tomhle boxu bylo vážně hodně BB creamů :). Tenhle je od Vichy a je vážně super! :)
  • skvěle se roztírá
  • perfektně se přizpůsobí pleti
  • SPF 25
  • nevím kolik stojí plné balení, ale tohle byl vzorek (1,5 ml)
  • jedná se o light shade, takže proto mi tak moc vyhovoval ;)




Hodnocení: 

6. produkt
REXONA - MAXIMUM PROTECTION

Já osobně nemám tyhle tuhé antiperspiranty vůbec ráda. Dávám přednost těm ve spreji, takže tenhle jsem přenechala mamce a recenze je od ní :).

  • jednalo se o plné balení (45 ml) za 49,90 kč
  • voní moc hezky, ale vůně je poměrně silná, takže by se mohla tlouct s parfémem
  • dělá bílé stopy :/
  • špatně se "dávkuje" - buď si toho člověk vezme moc nebo málo
    • ten systém celej je nic moc
  • je citlivý k pokožce




























Hodnocení: 

7.produkt
SKIN79 - BB CREAM

Na tyhle BB creamy jsem si pro vás připravila mnohem podrobnější článek, který si můžete přečíst !!! TADY !!!. Celkově bych je však shrnula třemi hvězdičkami :). Některý jsou naprosto úžasný, jiný ale naopak.

  • jinak v balíčku bylo celkem 6 BB kremů
  • tenhle balíček 6 vzorků jde objednat na stránce bb-cream.cz ZDE
  • cena: 50 kč 
  • jinak cena bb creamů se pohybuje okolo 500 kč




























Hodnocení: 


CELKOVÉ HODNOCENÍ !!!



V dubnovém SB bylo tentokrát 7 produktů, každý mohl opět získat 5 hvězdiček.
7 x 5 = 35 hvězdiček
Skóre bylo: 29 hvězdiček !!!
Myslím, že poměrně slušné skóre, já byla s balíčkem fakt moc spokojená!
A těším se na květnový ♥
Hannyˇˇ

4 komentáře:

  1. Mně se nejvíc líbí ty BB a vosk z Yankee candles :)
    Květnový box bych si chtěla už konečně objednat taky, ale pořád nevím a váhám jestli do toho jít! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozhodně neváhej :) já jsem z každýho boxu vždycky moc nadšená :)
      Hanny.

      Vymazat
  2. Tú vichy vzorku mám aj ja.. Ešte som ju neskúšala :) Takže uvidíme čo z toho vylezie :D Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fakt dobrá :) pak napiš jak si s ní spokojená ty ;)
      Hanny.

      Vymazat