pondělí 1. dubna 2013

Žiju!

ŽIJU! Já vím, že moje aktivit na blogu je naprosto příšerná, ale bohužel, se mi všechno nakupilo a já neměla na nic náladu. Nejprve začalo zkouškové, které mi zabralo většinu času(nevím, jak to zvládají moji spolužáci, kteří byli denně v hospodě nebo v klubech a všechny zkoušky dali levou zadní). Aby toho nebylo málo, přišly rodinné problémy a já měla tak trochu nervy v kýblu, takže byl blog odsunut na druhou kolej.
Proto bych chtěla strašně moc, moc, mooooc poděkovat Haničce, že se o blog tak pěkně starala a přispívala i za mě, DĚKUJU!!!
Ale ani teď nemůžu slíbit, že budu na blog přispívat pravidelně, jelikož druhé zkouškové období je za dveřmi (tudíž to vidím maximálně na tři články týdně, ale i to je po mojí dlouhodobé absenci výkon :D)
Pro dnešek mám splněno, půjdu vypracovávat seminárku a během častých, opravdu častých přestávek budu    připravovat nějaké články :).  

Veronica

2 komentáře:

  1. O zkouškovém mi povídej. :D Vím co je to za stres, hrůza. :/
    Jinak se budu těším na nadcházející články. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za podporu! Už se nám to opět blíží, tak snad to tentokrát nebude tak šílený :D

      Vymazat