sobota 6. dubna 2013

NA: Glitter nails: part 1

Sobota odpoledne a já bych se měla učit. Ale dělám všechno pro to, abych nemusela otevřít knihu.
Připravila jsem takový krátký post o nail art (rozdělila jsem ho na dvě části), nejprve je tu taková teoretická část s tím, co všechno je potřeba a jednoduchý postup a v příští části přidám fotky se svými "uměleckými díly".
S třpytkami na nehty jsem dnes pracovala poprvé, ale rozhodně mě to bavilo, i když výsledek není ještě úplně eňo ňuno. Jediné co mi vadí, je ten šílený nepořádek, třpytky jsou všude, na stole, ve vlasech, na zemi, prostě vážně všude. A ještě větší binec vznikne, když je člověk takový kutil jako já - chtěla jsem sfouknou pár ťuplíčků, které mi vypadly z krabičky při otevírání, ale jaksi mi nedošlo, že tak rozfoukám to, co v krabičce zbylo.
A teď tedy rovnou k věci!

Veronica




Co bude potřeba?

  1. barevný lak (záleží čistě na vašem výběru)
  2. bezbarvý lak
  3. třpytky
  4. štětec s hrubšími štětinami
  5. štětec s jemnými štětinami (větší) na očištění
  6. noviny nebo cokoli jako podložku, jinak už to nikdy neuklidíte 


Postup
  1. nejprve si nalakuji nehty, které nechci mít třpytivé, barevným lakem
  2.  na nehet (nehty), na které budu aplikovat třpytky, nanesu bezbarvý lak
  3. než bezbarvý lak zaschne vložím nehet do krabičky se třpytkami 
  4. tam, kde se nepřichytí nanesu opět bezbarvý lak a štětcem s hrubšími štětinkami naberu třpytky a přidám je tam, kde je potřeba
  5. chvilku necháme zaschnout a přichytit se a nakonec přebytečné třpytky odstraníme štětcem s jemnými štětinkami



A výsledek mého prvního snažení



1 komentář: