neděle 28. dubna 2013

GIVEAWAY nr. 1 !!!

KONEC !!!
Tak tu máme konečně naší první GIVEAWAY!

Pravidla jsou jednoduchá, stačí napsat:
1. Zda-li kupujete nějaký box (Senzabox, Ladybox, Greatbox, ...).
2. Stát se pravidelným čtenářem.
3. Napsat, zda-li chcete balíček č.1 nebo č.2.
(kdo bude vylosován první, dostane ten co si přál, ten druhý se bude muset bohužel smířit i s tím, že to není přesně ten, který chtěl, ale snad ho taky potěší ^^)
4. Napsat svůj e-mail, na který vám napíšeme, pokud budete vylosování.

Giveaway trvá od neděle 28.4.2013 do soboty 4.5.2013 (23:59). 

5.5.2013 VYHLÁSÍME VÍTĚZE !!!

Balíček č.1



Balíček č.2



Čísla budou vylosovány na http://www.random.org/.

Hanny & Veronica

9 komentářů:

  1. Pár měsíců jsem si objednávala ladybox, ale minulý měsíc jsem naznala, že už ho nechci, kvůli jeho zhoršení. Ovšem senzabox je teď hodně dobrý, tak přemýšlím o něm :D
    Pravidelným čtenářem jsem už nějakou dobu :-)
    Je těžké si vybrat, ale radši 2. protože je tam krásná modroučká
    holly.b@seznam.cz

    Skvělé dárečky, už se těším na losování :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jee to jsou super dárečky!:) Mně by se líbil možná o trošku víc ten druhý, ale oba jsou bezva! Sleduji na gfc jako petra lorietta, můj mail: petralorietta@gmail.com

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a málem bych zapomněla:D s balíčky zkušenost nemám, vždycky jsem se trochu bála, že mi přijde něco, co nevyužiju. Ale baví mě procházet blogy a pozorovat, co komu dorazilo:)

      Vymazat
  3. jeste jsem zadnou krabicku krasy nekupovala
    libi se mi vyhra cislo 1
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. s boxy nemám zkušenost, spíše si o nich ráda čtu
    balíček 1
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Inak ak mas rada knihy pozyvam ta k sebe na giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/aprilova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. -Ja som si žiaľ žiadnu ladybox ešte nekupovala, ja si radšej kúpim v obchode osobne kozmetiku,tomu dôverujem najviac :)
    -ťažko sa vyberá, oba balíčky by ma veľmi potešili, tak len z princípu napíšem že balíček č.2 :)
    -sledujem cez GFC
    e-mail:kristinanemila@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Zatím úspěšně podléhám a žádný boxík krásy jsem si zatím neobjednala, pořád mám strach, že kdybych si ho objednala, budu nespokojená a budu si za vyhozené peníze nadávat :D
    více se mi líbí ten 1. balíček
    snikka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj!
    Žádný lady/senzabox jsem si neobjednala, měla bych strach, co mi v tom přijde. :D
    Líbí se mi oba balíčky, kdybych si měla vybrat, tak č.2 :)
    A jsem nová pravidelná čtenářka. :)

    veronikahruzova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat