neděle 7. dubna 2013

Eat it: Zdravá pizza

Před třemi týdny jsem začala držet dietu, abych se mohla placatit na pláži a nemusela se obávat toho, že si mě lidi spletou s vorvaňem. Rozhodla jsem se pro Dukanovu dietu, lépe řečeno pro podobnou variantu, jelikož to nedodržuju úplně přesně tak, jak je to v jednotlivých fázích rozepsané.
Už mi pomalu, ale jistě leze předepsané jídlo krkem, tak jsem se přinutila trochu pátrat a být ve vaření dietního jídla kreativní.
První jídlo, které jsem vyzkoušela je květáková pizza. Na přípravu je to poměrně rychlé jídlo a chuť taky neurazí (ale klasická pizza je prostě lepší :D).

Veronica

Ingredience:  (záleží čistě na vás,co máte rádi)

  1. květák (stačila mi půlka, ale záleží, kolik porcí budete chtít)
  2. sýr (30% eidam)
  3. šunka
  4. kečup
  5. pórek
  6. koření na pizzu
  7. 2 vajíčka
Příprava:
  1. Na drobno nastrouhat květák. Přidat trochu (asi hrst) nastrouhaného sýra. Přidáme dvě celá vajíčka a trochu koření na pizzu. Všechno smícháme a dáme na plech vyložený pečícím papírem.
  2. Těsto na plechu vytvarujeme a vytvoříme placku o výšce asi 0.5 cm. Necháme cca 10-15 min. péct. Když je těsto propečené, otočíme pizzu a potřeme kečupem, posypeme sýrem, přidáme šunku a nastrouhaný sýr. Necháme dalších cca 10 min zapéct (200°C).
  3. Dobrou chuť :)!!







2 komentáře:

  1. Mmm, vypadá suprově a i podle ingrediencí by mi moc chutnala :) Děkuju za tip!

    OdpovědětVymazat