neděle 3. března 2013

Únorový Senzabox 2/2 - podrobněji o produktech

Tak a nesu vám část druhou ♥, kdo by měl zájem o část první (tam jsou vyfocený produkty z letáčku, který jde vždycky spolu se Senzaboxem - je tam název produktu + nějaký informace) tak klikněte SEM.
Ještě bych chtěla říct, že jsem s tímhle únorovým Senzaboxem moc spokojená ♥. Lednový mi asi seděl trochu víc, ale tenhle je takový výborný. Rozhodně si není moc na co stěžovat ;). No, ale více informací o každém produktu zvlášť + fotky pod perexem :-*.
* H A N N Y *
Předem připravuji na to, že článek je poměrně dlouhý ;).


Tentokrát byla krabička žlutá, po stranách a uvnitř měla růžová srdíčka a byla ve tvaru čtverce (narozdíl od ostatních, kdy to byl obdélník). Barva se mi moc líbila a krabičku určitě ještě využiju, akorát by mi asi víc vyhovoval tvar obdélníku, ale i takhle je super :).

Vnitřek byl vystlán růžovým krepovým papírem. Za to jsou ode mě určitě plusové body! :) Takovou tu "drť" co tam byla předtím moc ráda nemám, všude mi to lítá a tak tímhle mi udělali velkou radost ;). Pytlíček a mašle byly taky super :). Ale tak to jsou takové nepodstatné věci, ale potěší. Hlavní je však obsah ♥

Takže jdeme na obsah !!! Tady máte všechny produkty vyfocené dohromady :). První dojem bych shrnula asi tak do jednoho citoslovce - JŮŮŮŮŮ ♥ :D

Zde jsou všechny možné letáčky a slevenky, které byly v balíčku. 
Je tam mimochodem i sleva na dopravu zdarma při nákupu na e-shopu značky Lush.

V balíčku byla taky žvýkačka od značky Bitters, která je něco jako Redbull ve žvýkací podobě :D. Balení 5ti žvýkaček stojí 49kč. Musím říct, že je fakt hnusná :D. Na začátku chutná jako normální mentolová žvejkačka, ale potom je uvnitř nějaká kulička, kterou když rozkousnete, tak je to strašně hořký, asi tak jako kdyby jste rozkousali Paralen, nebo nějakej takovej hořkej prášek. Takže já si určitě víc těchhle žvýkaček nekoupím! Jo a energii mi to nedalo :)
Ale kdyby někdo měl zájem, tak se dají objednat tady http://www.bitters.cz/ 

!!! PRODUKTY !!!

1.produkt 
LUSH - LEMONY FLUTTER


Tak myslím, že tímhle produktem udělal Senzabox radost každému :) ♥. Mě teda určitě jo :). Značku Lush mám moc ráda, ale bohužel si jí nemůžu dovolit, kvůli cenám jaké tam má :(. Chápu, že to nemůžou dát levnější, protože je to ručně vyráběná kosmetika, ale když si tam chci něco koupit, tak musím hodně šetřit :). No každopádně zpátky k produktu:

  • mohli jste dostat buď tenhle Lemony Flutter krém na nehtovou kůžičku (ale je i na celé ruce, 50 ml stojí 285kč), nebo Each Peach tuhý masážní olej (plný produkt 65g stojí 250kč) a nebo Sugar Scrub cukrový scrub na tělo (100g stojí 115kč)
  • já jsem moc ráda, že jsem měla to štěstí a dostala jsem tenhle, protože mě ze všech tří zaujal nejvíc :)
  • voní víc než nádherně ♥ miluju vůni jakýchkoli citrusů, takže mi citronová vůně udělala velkou radost ♥
  • je hodně mastný, takže ho stačí opravdu málo a na to, že tohohle vzorku je "jenom" 10g, tak myslím, že mi vydrží docela dlouho
  • nevím jak víc vychválit! palec nahoru a 5 hvězdiček !!! ♥

Hodnocení: 

2.produkt
MAKE UP FOR EVER PROFESSIONAL PARIS - SMOKY LASH MASCARA


Řasenkou se určitě nic nezkazí, myslím, že každá z nás používá řasenku a pokud né každá, tak aspoň většina holek, když už nepoužije nic jinýho, tak aspoň tu řasenku jo :). Aspoň já to tak mám ;).

  • tento vzorek je malinký, hodí se tedy krásně do kabelky - dalo by se tomu říkat "kapesní řasenka" :D - má 3 ml a plná velikost o 7 ml stojí 560kč (docela jsem koukala)
  • určitě bych si tuhle řasenku nekoupila i kdyby byla sebelepší než ostatní, za tu cenu prostě ne
  • jinak štěteček mi docela vyhovuje i když se mi to na první pohled nezdálo
  • řasy neslepuje
  • výdrž má docela dobrou
  • řekla bych to asi tak, že je to řasenka jako každá jiná, jenom asi 2x-3x tak drahá :D
  • rozhodně je podle mě řasenka od Maybelline (např tahle) lepší, než co byla v SB
  • stručně řečeno: neurazí, ale nenadchne 

Hodnocení: 

3.produkt
NIP + FAB - TĚLOVÉ MÁSLO MANGO SMOOTHIE


Jediné plné balení, které tentokrát v Senzaboxu bylo a opět myslím, že nikomu vadit nebude :) a i kdyby jo, tak ho může někomu darovat ;). Opět byly dvě varianty produktu - Coconut Latte nebo Mango Smoothie.

  • já jsem dostala verzi Mango Smoothie, myslím že by mě Coconut Latte možná potěšilo trochu víc, ale tohle mi nijak nevadí ;) voní taky docela pěkně :)
  • je ho 50 ml a stojí 89kč (super! ♥)
  • na rukou mi moc příjemný není, jelikož je ta vůně poměrně dost silná a nepotřebuju to cítit pořád, ale na zbytek těla je tento produkt skvělý 


Hodnocení: 

4.produkt
RYOR - RYAMAR - DENNÍ KRÉM S AMARANTOVÝM OLEJEM

O tomhle produktu nemám co bych řekla špatnýho :). Je vážně výborný a můžu jen doporučit ♥

  • krém je pro velmi citlivou pleť, což mi opravdu vyhovuje.
  • dobře hydratuje
  • plné balení 50 ml stojí 107kč (thumbs up!) - balení v balíčku mělo 30 ml
  • vůně není vůbec silná a je velmi příjemná
  • jak říkám, není co vytknout - myslím že si koupím i plné balení ♥


Hodnocení: 

5.produkt
DOVE - SPRCHOVÝ GEL DOVE PURELY PAMPERING - BAMBUCKÉ MÁSLO A VANILKA


Všechny produkty Dove jsou skvělé, takže když jsem balíček otevřela a uviděla jsem jak letáček se všemi novými produkty a vůněmi, tak i tenhle vzorek sprchového gelu s bambuckým máslem a vanilkou.

  • první teda musím říct hnedka mínus a tím je ten uzávěr, vůbec mi to s ním nešlo otevřít a když jsem to konečně pracně otevřela, tak jsem se tím málem celá polila :D, možná je to tím, že jsem prostě nešikovná, ale ten uzávěr je fakt blbej :D
  • jinak ale přichází na řadu plusy - prvním je vůně (♥)
  • druhým je to, že všechny tyhle sprchové gely jsou šetrné a jsou dobré i na citlivou pokožku
  • třetím je cena - plné balení obsahuje 250ml a stojí 79,90kč tenhle vzorek byl 55ml

Hodnocení: 

6.produkt
CRABTREE & EVELYN - AVOCADO HAND THERAPY


Posledním produktem v Senzaboxu byl ještě jeden krém na ruce s vůní avokáda, olivového oleje a bazalky. Dále obsahoval bambucké máslo, makadamiový olej a glycerin.

  • tenhle krém mi moc nevyhovuje
  • špatně se vsakuje do pokožky
  • moc hezky mi nevoní, vůně ale není silná
  • co se mi naopak líbí moc je tubička, ale musíte dát pozor když jí otevíráte, tak vám hnedka docela dost krému vyleze, protože tu tubičku většinou při otevírání omylem zmáčkneme
  • plus body jsou taky za víčko u tuby, to je super, otvírá se s tím tuba dobře!
  • v balíčku byla tubička s 25g jinak plné balení je 100g za 430kč
  • pro mě ale patří spolu s řasenkou do kategorie neurazí ale nenadchne



Hodnocení: 



Bylo zde 6 produktů a za každý produkt mohl SB dostat max 5 hvězdiček = 30 hvězdiček bylo max.
Únorový Senzabox získal 24 hvězdiček !!! To je podle mě hodně slušný :).
Stejný počet hvězdiček jako lednový SB ♥
Kdo by měl zájem tak na webových stránkách Senzaboxu jsou ještě nějaká informace navíc :)
TĚŠÍM SE NA BŘEZNOVOU EDICI !
-HANNY-

Žádné komentáře:

Okomentovat