sobota 23. března 2013

Timotei pure - suchý šampón

Dloooouho jsem nemohla najít žádný suchý šampón. Možná je to tím, že jsem neschopná, možná je to taky tím, že jsem hledala jenom v drogérkách a možná je to tím, že jsem hledala jenom v Praze, ale hlavní je, že jsem ho objevilaaaa !!!! A přináším vám všechny plusy a mínusy o něm co jsem vykoumala ;). A prosím, kdo ví o nějakejch suchých šamponech, které jsou k dostání v ČR, tak mi je sem napište :), budu moc vděčná ;). ♥
Hanny se s vámi loučí ...
... a vy klikejte na "Další informace", kde najdete všechno o mém objeveném suchém šamponu!
Zatíím !!! ♥
TIMOTEI PURE

Mám vážně velkou radost, že jsem konečně nějaký suchý šampon objevila. Vlasy si většinou musím mít ob dva dny, ale někdy je člověk extrémně línej a tak se mu nějakej pomocník hodí že? :). Je to moje první zkušenost se suchým šampónem, ale musím říct, že rozhodně není negativní :). Docela mě to potěšilo. Vytvoří na vlasech takový "povlak", na dotyk je to samozřejmě poznat, ale na pohled ani moc ne :). Mám světlejší vlasy, takže to u mě teda aspoň vidět není, nevím jak to vypadá třeba u černovlásek, jestli to nevytvoří něco, co je vidět, ale u mě spokojenost. Docela pěkně voní a stál mě 129kč (aspoň pokud si to pamatuju dobře). Hvězdičky mu celkem dávám 4 :). Nějaký mouchy tam má, ale na můj první suchý šampón palec nahoru! ;)

Hodnocení:

Takže pokud nemáte žádnou zkušenost jako já se suchým šampónem, tenhle vám můžu doporučit. Samozřejmě ale věřím, že jsou tu mnohem lepší než je tenhle, já ale žádný takový neobjevila ;).




Žádné komentáře:

Okomentovat