pondělí 18. března 2013

3 nové laky do sbírky! ♥

Vlezla jsem do Rossmana a koukám, SLEVY, SLEVY, SLEVY !!! Odolaly by jste? :D .. Jak vidíte, já jsem neodolala a další 3 laky na nehty jsem si do své sbírky laků pořídila!!! ♥. Dva od Gabrielly Salvete a jeden od Rimmelu ^^. Chrochtám tu blahem! :D.


Laky od Rimmelu (uprostřed) mají nejen skvělý kartáček, ale hlavně perfektně drží, nesloupávají se špičky nehtů (věc, která mě přivádí do stavu absolutního šílenství) a mají krásné barvy ♥. Já si vybrala třetí do sbírky s číslem 500 a názvem Peppermint. Tak trochu barva, kterou jsem už vážně dlouho chtěla :). Kdyby byla v trošičku jiném odstínu, tak bych se nezlobila, ale tahle mi taky vyhovuje :). 

Laky od Gabrielly Salvete jsou takový naprosto úchvatný a ty jejich barvy!!!!! Ukořistila jsem dvě (a to jsem jich na začátku měla v ruce asi 6, ale tak postupně (jako rozumná dospělá osoba :D) jsem je vracela zase zpět do regálů a rozhodla se vzít si domů jenom tyhle dva. První (napravo) je číslo 115 druhá (nalevo) je číslo 157. Zatím jsem nevyzkoušela tu 157, ale 115 mám momentálně na nehtech (viz fotka pod perexem) a je to nádherná barva a hlavně SKVĚLE DRŽÍ !!!! ♥

"Další informace" ukážou další fotky,  lepší ukázka, jak barvy ve skutečnosti vypadají a tak dále ;].
Have fun - Hanny ^^ 

Takhle nějak vypadají barvy v reálu. 
(Akorát k GS č.157 si domyslete ty modrý třpytky, který jsou vidět až na fotkách trochu níž)


GABRIELLA SALVETE - MONZA ITALIA - č.115


RIMMEL LONDON - LYCRA PRO - 500 PEPPERMINT


GABRIELLA SALVETE - MONZA ITALIA - č.157

bez blesku
(zde jsou vidět mnohem lépe třpytky)

s bleskem 
(zde je mnohem líp vidět naopak barva laku, řekla bych, že fotka tomu skoro na 100% odpovídá)

Žádné komentáře:

Okomentovat