pondělí 4. února 2013

Nail art - růžovo-černý

Řekla jsem si, když jsem vám teda v "úvodním článku" psala, že mám spoustu laků na nehty a že tu teda bude hodně článků o lacích na nehty, že vám sem nějaký musím dát, protože zatím jich tady teda moc nebylo . A už vůbec ne ty, které by vás nějak mohly inspirovat k větě "jak si dneska nalakuju nehty?" :). Tak vám tu přináším jeden nápad (není to nic super extra, ale líbí se mi to ♥) - pod perexem najdete víc :)
*Hanny*
  1. Nejprve jsem použila růžový lak od Avonu s názvem "viva pink" a druhý byl černý od P2 - color victim s názvem "eternal" a číslem 500.
  2. Druhý vrstva byla pouze třpytkovaná od značky Miss Sporty a lak s názvem "sparkle touch" a číslo 889. (Vrstvy jsem dala 2 aby bylo třpytek víc ;))
  3. A třetí vrstva byl průhledný s efektem, který svítí pod UV světlem (můj oblíbený ♥) od značky Flormar a číslo 729. (Jediný na co je třeba upozornit, že udělá z černého laku takový tmavě modrý, ale je to moc hezký ♥)



A jak to vypadá na nehtech? :)





Žádné komentáře:

Okomentovat