úterý 5. února 2013

Džusy RELAX

A proč si neudělat článek o džusech? ♥

Já je mám moc ráda a určitě i vy ;). Pro tentokrát jsem si vybrala značku RELAX. Na jejich stránkách najdete o všech džusech podrobně všechno možný. Jak vznikají, kolik obsahují sacharidů, bílkovin, atd, ale taky třeba z jaké Země pochází a i něco málo informací o té dané Zemi :). Tak to můžete brát, jako "džusového průvodce" 
:D. 
První máme RELAX EXOTICA 1l

Tady jsem vyzkoušela kaktus a zelený banán. Oboje mi moc chutnalo! 
Dále ale je v nabídce ještě kokos a limetka, tak kdo ochutnal, ať napíše + nebo - ;)
 _______________________________________________________________________________

Druhá nabídka je RELAX SELECT 1l
To jsem ochutnala jenom mandarinka-pomeranč s dužinou, multivitamín a mandarinka-maracuja-mango. Takže z 11 jenom 3, to je slabej výkon :D. Všechny jsou hodně sladký a já mám sladký ráda takže mi to nevadí :) Fakt to není nic co vás osvěží nebo vám to zažene žízeň, ale jako takovej bonbonek dobrý ♥.
  _______________________________________________________________________________

Třetím je RELAX FRUIT DRINK 1l
Tady se stydím, ale tady jsem neměla žádný :(. Vždycky jsem měla jenom obyčejný jablko nebo pomeranč, ale z "kolekce" fruit drink ani jedno. Doufám, že vy jste na tom líp :)
  _______________________________________________________________________________

A nakonec s číslem čtyři RELAX 100% 1l
No, tady se polepším! :D. Hned první co vidíme tu novinku jsem ozkoušela a je super ♥, ale tak co jsem teda všechno ochutnala: jablko-mrkev-broskev, pomeranč, jablko, multivitamín, jablko fresh džus a brazilský pomeranč s dužinou . Všem bych dala minimálně 4 hvězdičky. Džusy mám celkově moc ráda a nevadí mi když jsou víc sladký (jablko). Naopak si tam ale najdete taky takové, které jsou o něco méně sladší (jablko fresh džus). Každý tam něco najde :)

Ale můj nejoblíbenější je stejně ze zimní edice (jablko se skořicí) ♥

Tak jaké jste vyzkoušeli vy?
A jaký je váš nejoblíbenější?

xoxo, Hanny ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat