středa 23. ledna 2013

Yves Rocher - balzámy na rty

Nedávno jsem si objednala na stránkách Yves Rocher 3 balzámy na rty. Malinový, vanilkový a kokosový. Mají tam ještě vyživující s mandlovým olejem, regenerační s máslem z karité a hydratační s výtažkem z hroznů. Jelikož mě ty s názvy "vyživující, regenerační a bla bla" moc nezajímají a radši mám, když hezky voní, objednala jsem si tyhle tři :).

Jak vidíte na fotce, pokusila jsem se vyfotit, jak vypadají, tak vanilka a kokos vůbec nebarví a malina trochu (na ruku jsem jí dala přeci jenom větší vrstvu aby to bylo vidět).

Do 31.1.2013 jsou ve slevě ze 75 korun na 55 korun. Přijde mi to jako super cena, jelikož mi Yves Rocher vždycky přišlo jako dražší značky. Ale tak samozřejmě tam objevíte i zbytečně drahé produkty. Tyto balzámy mi ale vyhovují, takže můžu doporučit :)

Ještě přidávám k článku slevu, kterou jsem využila při nákupu těchto balzámu (a znovu dostala tu samou i k téhle objednávce), ještě jsem totiž mamce koupila sprchový gel a jelikož to byl nejdražší výrobek nákupu, tak jsem na něj mohla uplatnit tuto 35% slevu :). Platí však (to je tam napsaný tím malým písmem) pouze na výrobky, které nejsou zlevněné a nejsou označeny zeleným bodem. Je poměrně těžké na jejich stránkách najít produkt, neoznačený zeleným bodem, ale i takové tam jsou. Stačí hledat ;).
No a pokud uděláte objednávku nad 700 kč, máte dopravu zdarma.

Tak ke konci, kdybych se měla vyjádřit, tak bych mu dala 4 hvězdičky z 5.
Dobře hydratují, cenově přijatelné, krásně voní, ale jsou to prostě obyčejné balzámy na rty :). A na rozdíl od lip smackerů nejsou sladké ;D.

xoxo Hanny :))





Žádné komentáře:

Okomentovat