sobota 26. ledna 2013

Soli do koupele - Manufaktura



Dneska mám pro vás článek na oblíbené soli do koupele z Manufaktury :). Kdo nezná, snad díky mému článku aspoň trochu pozná a třeba si je i pořídí ;). Popis bude stručný, nebudu vám tu popisovat složení, nebo něco takového, protože ho stejně nevím a kdo by to tom nesmírně toužil, tak se to dá najít určitě někde na netu ;). Kdyžtak zde odkaz na stránky Manufaktury o solích :).

Snad se vám bude líbit, Hanny :))


První je vanilková.

Tu mám moc ráda, jelikož mám ráda vůni vanilky.
Takže pro ty, kteří mají rádi vanilku stejně jako já, je tahle sůl jako dělaná! ♥

Hodnocení: 


Druhá je s vůní Mojita.

Ta by podle mě nemusela sedět hodně lidem. Je hodně výrazná.
Převažuje tam samozřejmě máta a limetka, ale řekla bych že hlavní je tam ta máta.
Každopádně je to zajímavá sůl a píšou, že je osvěžující.



Hodnocení: 

Třetí je s vůní růže.

No tak ta je dokonalá ♥. Miluju růže a všechno s nimi spojené.
Takže tahle sůl, rozhodně pro mě a rozhodně doporučuji.



Hodnocení:

Poslední čtvrtá sůl je obyčejná, bez jakékoli vůně.

Ta je určitě pro lidi, kteří buď nemají rádi nejaké moc parfémované věci.
Nebo také pro lidi s hodně citlivou pokožkou.
Je to pouze sůl z mrtvého moře, takže by neměla způsobit vyrážku ani nic podobného :)


Hodnocení:

Ještě mají levandulovou a meduňkovou - ty už jsem spotřebovala a nemohla jsem vám je vyfotit, ale rozhodně bych jim taky dala 5 hvězdiček. Nádherně voní ♥. Mám moc ráda levanduli i meduňku a musím říct, že je po nich člověk trochu uklidněn :).

LEVANDULE
MEDUŇKA
Pak ještě myslím, že je pivní, ale tu ozkoušenou nemám, tak pokud máte vy nějaké zkušenosti, určitě sem napište, moc ráda si je přečtu :)
PIVNÍ


Žádné komentáře:

Okomentovat