pátek 4. ledna 2013

Oriflame - zázračné kelímky


Určitě je většina z vás zná :). Podle mě jsou super ♥. Jelikož mám většinu roku hodně suchý ruce, potřebuju krém, který je hodně mastný - asi něco jako Nivea. Tyhle jsou podle mě dost mastný a ještě ke všemu jako bonus nádherně voní. Oriflame má hned několik variant - TADY - se na ně můžete podívat.
Já jsem jich měla několik: vanilkový, čokoládový, třešňový a letos jsem k Vánocům dostala mandlový. Ten stříbrný je mamky, sama jsem ho nevyzkoušela ale ona je s ním spokojená. Ještě je základní v růžovém kyblíčku a ten je taky super! Všechny jsou po 15 ml což mi přijde docela dost. Stačí ho totiž opravdu jenom trochu a ruce jsou hydratované na dost dlouhou dobu.
Jediný co bych mu vytkla je to, že se do něj dá špatně dostat. Tím myslím, že když máte delší nehty, tak většina krému se vám dostane za nehet a pak to musíte zpoza nehtu dostávat :D. Není to nic, čím by byl výrobek znehodnocen, nebo bych ho kvůli tomu okamžitě vyhodila, jenom mě to vytáčí :D.
Taky vlastně ještě možná jednu věc co bych vytkla je ta, že pokud si ho chcete objednat, tak musíte mít ten katalog a vědět kód, který pak dáte nějaké paní u které si Oriflame věci kupuje (upřímně moc nevím jak to přesně funguje). Mamka dostává katalog do práce a já si to objednávám tam, ale je škoda, že to nejde objednat přes internet a nebo že se to nedá koupit normálně v drogerii. Každopádně katalog je vždycky na stránkách Oriflame ke shlédnutí, takže se můžete podívat.
Cenu na stránkách uvádějí 219 korun (což je poměrně dost), ale já jsem všechny koupila, když byly nějaké akce nebo slevy, takže dá se určitě sehnat mnohem levněji :). Momentálně je v katalogu ze stejné "sady" Tender Care balzám na rty zlevněn ze 159 kč na 109 kč a ten můžu taky doporučit (viz. str. 84 v katalogu)
Ale abych to nakonec shrnula, tak kelímky bych určitě doporučila! ♥

Teď ještě stručně co nám píšou na Oriflame stránkách:
Mandlový (první zprava):
Vyživující a zvláčňující balzám na ošetření velmi suchých a hrubých částí pokožky se složením plným olejů a s jemnou mandlovou vůní. Perfektní jako dárek pro vás i pro vaše blízké! 15 ml
Čokoládový (druhý zprava):
Všechny pečující vlastnosti Zázračného kelímku s lahodnou čokoládovou příchutí. Zjemňující a ochranný balzám na rty, obličej, nehtová lůžka a jakékoliv suché nebo hrubé partie pokožky. 15 ml
Třešňový (první zleva)
Náš klasický univerzální balzám slaví 30 let úspěchu v limitované edici s třešňovou příchutí. Jedinečná kombinace včelího vosku, vitaminu E a koktejlu zvláčňujících složek a rostlinných olejů zklidňuje pleť a zlepšuje hydrataci. Okamžitě zjemní jakoukoliv suchou nebo hrubou část pokožky. 15 ml
Vanilkový (bohužel nemohla jsem ho vyfotit, jelikož ten jediný jsem už vyhodila :[ ..)
Všechny vlastnosti legendárního Zázračného kelímku, tentokrát s lahodnou vůní vanilky. Složení zjemní a ochrání pleť rtů, obličeje, nehtových lůžek i jiných suchých a hrubých partií. 15 ml
Klasický růžový bez nějaké výrazné vůně:
Oblíbený přípravek s obsahem včelího vosku je ideální k ošetření popraskaných rtů, loktů, nehtových lůžek či jakýchkoliv suchých, hrubých a zanícených partií. Doporučeno Asociací vizážistů a stylistů ČR! 15 ml

Počet hvězdiček? 4/5


Doufám, že se vám článek líbil a pokud si kelímek koupíte, že bude vyhovovat i vám :). Mějte se krásně , Hanny ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat