sobota 12. ledna 2013

L´ORÉAL professionel - šampóny na vlasy


Předem upozorňuji, že tenhle článek bude poměrně dlouhý :), chci vám něco říct o 4 produktech značky L´oreal. Tak pokud nemáte rádi dlouhé recenze, koukněte o něco níž, třeba vás tam něco zaujme :).
Doufám, že se vám článek bude líbit aspoň trochu ♥ Hanny*

Nejprve něco o značce L´oréal, co jsem našla na internetu:

Loreal ProfessionnelKreativita, inovace a partnerství - tři základní důvody, proč jsou L´ORÉAL PROFESSIONNEL a jeho výrobky volbou nejen předních světových kadeřníků, ale stále častěji nacházejí i místo v našich koupelnách.
L´ORÉAL PROFESSIONNEL šíří jednu důležitou myšlenku - každá žena je nejen odlišná, ale každá je také jedinečná. Právě proto je mottem L´ORÉAL  PROFESSIONNEL: „všechny jiné, každá jedinečná". Veškeré přípravky jsou výsledkem úzké spolupráce s prestižními kadeřníky. Spojují v sobě odborné zkušenosti a nové technologie laboratoří L´ORÉAL PROFESSIONNEL s hlubokým porozuměním pro umění, kreativitu a techniky úpravy vlasů.

A teď podrobně k šampónům, které mám od této značky doma ↓



Očišťující šampon pro snadno se mastící vlasovou pokožku 
(Pure Resource Citramine Shampoo)

"Péče o snadno se mastící vlasovou pokožku s vitamínem E, který bojuje proti pocitu svědění a pomáhá prokrvení vlasové pokožky, a výtažků z citronu, který účinně čistí vlasy, které tak mohou znovu "dýchat". Svěží vůně přispívá k pocitu čistoty a svěžesti. Vhodné pro normální a mastné vlasy."

Aktivní látky:
technologie Citramine - obsahuje vitamín E, 
výtažky z citronu
purifikovanou vodu

Výsledky:
Dochází k obnovení hydrolipického filmu - pokožka je v rovnováze a chráněná, vlasům je navrácen pohyb, dlouhotrvající lesk, nejsou slepené a snadno se upravují.

Můj názor:
Opravdu se po něm vlasy mastí trochu méně. Samozřejmě nepřestanou úplně, ale nemůžu říct, že by v tomhle vůbec nefungoval. 
Vůně: Voní trochu jako citrón, ale jenom malinko a není to žádná nádherná vůně, ale ani nic nepříjemného. Je taková nevtíravá. 
Cena a obsah: 250 ml jsem koupila za 158 kč, dá se také koupit samozřejmě větší balení které je 1500 ml za 589 kč (více zde )
Hodnocení: 4/5



Šampon pro výživu a lesk melírovaných vlasů 
(Lumino Contrast)

"Šampon Lumino Contrast s vůní lesních plodů působí na zesvětlené pramínky a obnovuje lipidickou vrstvu, aniž by vlasy zatěžoval. Výsledkem jsou jasné a zářivé pramínky a hebké vlasy."

Aktivní látky:
pečující selektivní polymer - působí jen na zcitlivěné vlasy, ostatní vlasy nezatíží,
nutricerid - pečuje o zcitlivěné vlasy a obnovuje lipidickou zásobu vlasového vlákna

Můj názor:
Upřímně nevím, proč jsem si ten šampón koupila (asi jsem si to špatně přečetla), ale melírované vlasy nemám :D, takže to nemůžu až tak posoudit. Ale jsem od přírody "špinavá blond" a tak možná, že malinko mi ty vlasy zesvětlil, ale fakt nevím, spíš je to takový to, že si to myslíte, protože vám to nápis na lahvičce říká :D. Ale mínus pro něj mám, svědí mě po něm hlava! Jinak by měl 4 hvězdičky, ale takhle musím dát 3.
Vůně: Tak s tou musím naprosto souhlasit, jak už v popisu je - jsou tam krásně cítit lesní plody a jelikož mi ta vůně vyhovuje, musím dát palec nahoru :).
Cena a obsah: Opět mám 250 ml, ale zapomněla jsem cenu, každopádně bude hodně podobná jako u ostatních šampónů, 1500 je za 514 korun (zde)
Hodnocení: 3/5


Šampon pro obnovu a lesk blond vlasů Shine Blonde
(Brightening Repair Shampoo)

"S každou další aplikací šamponu Shine Blonde jsou blond vlasy (ať už barvené nebo melírované) obnoveny, chráněny a září výjimečným leskem. Na dotek jsou jemné a přirozené. Příjemně vás překvapí vůně čerstvých bylin."

Aktivní látky:
technologie Céraflash TM:
Céramid - obnova vlasového vlákna a zvýšení odolnosti před vnějšími vlivy
složka proti usazování vápníku - vlas chrání před ztrátou lesku působením vody při častém mytí
složky zvyšující lesk - neutralizují nažloutlé odlesky a dodávají vlasům zářivý lesk

Můj názor:
I když opět píšou, pro obnovu barvených nebo melírovaných blond vlasů, funguje i na nebarvené, nemelírované - přirozené blond vlasy. Naučila jsem se ho používat u kadeřnice a nedám na něj dopustit. Opravdu vlasům dodá to "něco" díky čemu vypadají lépe. Hlavně když ho používáte v létě a vlasům ještě pomůže sluníčko je tak trochu "vyšisovat" je to perfektní.
Vůně: Ta je taková nijaká. Nesmrdí, ale ani nevoní. Stejně asi jako u prvního - je prostě nevtíravá.
Co by vás možná mohlo překvapit: To je to, že je šampón fialový. Mě osobně to teda překvapilo když jsem ho doma použila a okolo mě byla fialová pěna :D.
Cena a obsah: Opět mám doma 250 ml a cenu ani produkt nemůžu momentálně na jejich serveru krasa.cz najít, ale zase se budu opakovat, stojí podobně jako ostatní, okolo 150 kč :)
Hodnocení: 4/5





Očisťující šampon pro vlasovou pokožku s lupy 
(Instant Clear)

"Šampon šetrně odstraňuje lupy z vlasové pokožky. Eliminuje nepříjemný pocit svědění a obnovuje přirozenou rovnováhu vlasové pokožky. Bohatá pěna urychluje odplavení lupů z vlasové pokožky. Výsledkem jsou hebké, lehké a lesklé vlasy bez lupů, které se snadno upravují."

Aktivní látky:
zinc pyrithione - zabraňuje tvorbě lupů
bisabolol - redukuje pocit svědění

Můj názor: 
100% spokojenost! Vlasy jsou po něm krásně jemné a svědění hlavy mě přešlo :). Lupy jsem neměla, ale svěděla mě hlava, asi jsem používala moc dráždivej šampón nebo nevím, ale tenhle to zklidnil už po prvním umytí a je vážně super :). 
Vůně: Tento šampón voní ze všech nejmíň, dalo by se říct, že prostě nevoní. Né že by smrděl, to rozhodně ne, ale je tak málo parfémovaný, že tam prostě není skoro nic cítit. Neberu to jako nějaké mínus, jelikož na citlivou pokožku není zrovna nejlepší používat hodně parfemované produkty.
Obsah a cena: Nečekaně mám doma 250 ml za 158 korun (zde)
Hodnocení:  5/5 !!!


CO JSEM DOSTALA K OBJEDNÁVCE ZDARMA?


Posilující kondicionér pro poškozené vlasy Absolut Repair Cellular 
(Lactic Acid Repairing Conditioner For Very Damaged Hair)

Inovovaný kondicionér Absolut Repair Cellular hloubkově obnovuje a posiluje i velmi poškozené vlasy! Navrátí vašim vlasům lesk a jemnost.

Aktivní látky:
kyselina mléčná - posiluje, zjemňuje a vyhlazuje vlasová vlákna, zanechává vlasy hebké a lesklé

Účinky:
perfektně hydratuje a vyživuje vlasy
chrání vlasová vlákna
zanechává vlasy lesklé, hebké a výrazně posílené

Můj názor:
Kondicionéry od té doby, co jsem si nechala ostříhat vlasy moc nepoužívám, jelikož je mám i tak hodně jemné a akorát se pak zbytečně mastí, ale abych sem mohla napsat ten článek, tak jsem ho použila. Je to prostě běžný kondicionér, rozhodně bych si ho nekoupila, jelikož píší, že je hlavně pro vlasy suché a ty já tedy nemám.
Vůně: Nevoní mi. Nevím čím to je, ale prostě mi nevoní.
Cena a obsah: Prodávají ho po 150 ml za 207 kč nebo 750ml za 429 korun (tady).
Hodnocení: 2/5



Balzám na rty od značky KRASA.CZ

Můj názor
Ten musím moc pochválit. ♥
Krásně voní, jak vidíte dole z obrázku - vůně jahod, tu já prostě miluju.
Je úplně průhledný, což mi taky vyhovuje.
A hydratuje na jedničku, nevím co bych mu vytkla.
Navíc zadarmo, co víc si přát? :D ♥
Hodnocení: 5/5



Žádné komentáře:

Okomentovat