úterý 1. ledna 2013

Happy New Start

Zdravím.

Jak začít? Třeba tím, že nemám ráda začátky.  A že už jsem jich v blogerském světě zažila víc než dost.
Původně jsem blog vedla vždycky sama, ale tentokrát jsem se rozhodla, že poprosím kamarádku, jestli do toho nepůjde se mnou. A světe div se, ona mi na to kývla a tak tady společně startujeme nový blog. Blog o všem a o ničem, prostě mix. Já se zajímám o módu, tudíž můžete očekávat outfity (nebo alespoň chabé pokusy o cosi spojené s posledními výkřiky módy), od Hanky zase můžete čekat například články o kosmetice (ona Vám sama prozradí více ve svém úvodním článku :)). Ale to předbíhám.
Jak už jsem zmiňovala, blogů jsem měla několik, ale nikdy se mi nepodařilo dotáhnout všechno do úplného konce - ale to se změní, dávám si to jako novoroční předsevzetí a virtuální vyšší mocnost je mi svědkem, že zde slavnostně přísahám a slibuji, že pro to udělám všechno, co je v mých silách.
Jako cíl jsem si stanovila, že chci blog udržovat stále v chodu, chci, abyste se bavili a každý našel něco, co ho zajímá.
Těšíme se na všechny Vaše komentáře ať už milé, nemilé nebo kousavé anonymní, protože každý názor se počítá a i negativní reklama je reklama ;). Těšíme se i na followery, kteří snad budou -  a je jedno, jestli jich bude deset nebo deset tisíc (haha silná nadsázka :D), ale každý pro nás moc znamená, protože díky tomu víme, že to, co napíšeme alespoň někoho zajímá.

A teď velmi rychle a stručně o mé maličkosti (nebo spíš rozměrnosti).
Jsem studentka VŠ (né že by mě to bavilo, ale vzdělání je nutné, že), nenávidím matematiku, se kterou se budu ještě chvilku potýkat, tudíž Vás upozorňuji předem, že si tady občas zanadávám ;).
Zbožňuji cestování - je mi jedno kam, kdy, jak, ale ráda poznávám nová místa, takže určitě budu přidávat i články o mých dobrodružstvích na cestách (a pokud se všechno podaří, tak toho letos nacestuji opravdu hodně :)). Mám ráda módu, to už víte, ale nelíbí se mi český přístup k oblékání a kritizování ostatních ( i když se všechno v poslední době trochu zlepšilo a uvolnilo), chtěla bych se připojit k těm, kteří se snaží onen   přístup změnit.

Už to nebudu dál protahovat, myslím, že jsem vás obohatila svými smysluplnými žvásty víc než dost.
Těším se, až se budeme tady, na stránkách CD potkávat a diskutovat. Do té doby se s Vámi loučím a přeji Vám do nového roku jen to nejlepší :).

Veronica


Žádné komentáře:

Okomentovat