středa 2. ledna 2013

Hanny who?

Zdravím všechny a přeji ještě opožděně krásný Nový rok !!!

Kdo vlastně jsem? 
  • Tady se budu podepisovat a zveřejňovat články jako "Hanny". Ve skutečnosti se jmenuju Hanka, což asi každýmu už z přezdívky ale docvakne :D :).
  • Je mi 19 let a chodím prvním rokem na VŠ. Z toho taky lehce usoudíte, že nemám čas na to, abych tady u toho seděla každý den a přidávala každý den nějaký novinky, co jsem si koupila a tak :). Proto se za to už teďka předem omlouvám a věřím, že to chápete :). Samozřejmě se budu snažit psát co nejčastěji, protože mě to moc baví a baví mě přidávat vám sem různé recenze na výrobky a tak, ale když to nejde, tak to prostě nejde ;).
  • Ještě asi poslední věc, co je důležitá napsat o mně je ta, že jsem z Prahy a bydlím tu, proto většina výrobků bude nakoupená právě v Praze. Ale mám taky docela ráda objednávání přes internet a tam nezáleží kde bydlíte ;).

O čem budu psát?
Převážně o všemožné kosmetice.
  • Hlavně laky, protože těch mám, že bych si mohla lakovat místo nehtů celý ruce :D.
  • Začala jsem si kupovat Senza Box, tak o něm vám tady taky každý měsíc něco povím.
  • Samozřejmě ale i ostatní kosmetiku, stíny, lesky, make upy, prostě skoro všechno.
  • Vždycky vám to i nafotím, aby jste měli představu jak výrobek vypadá a jak funguje :).
  • PŘEDEM UPOZORŇUJU!!!! Všechno to budou moje osobní názory, nejsem vystudovaná kosmetička a ani jí teď nestuduju :D. Jenom mě to prostě baví a zajímám se o to a třeba někoho můj názor může zajímat, když se rozhoduje v tom zda si výrobek koupit nebo ne :).
  • Taky říkám dopředu, že fotky hodně zkreslují. Samozřejmě se to pokusím vyfotit co nejlépe, ale nemám zrcadlovku :). Fotím Olympusem T-100, což opravdu není kvalitní foťák, ale zase tak tragickej taky není :). A někdy to taky možná vyfotím na mobil (Nokia C-00).
Můžete zde vidět taky nějaké omluvné zprávy typu "Nestíhám."
Můžete tu taky najít třeba tip na nějakou dobrou stránku, akci či něco podobnýho.

Každopádně hlavně ale doufám, že se vám moje články budou líbit stejně tak jako články od Verči ♥ a že je budete číst rádi :) a že mi budete psát vaše názory a komentáře :). Mějte se krásně a brzy očekávejte první článek! 

zdroj: http://www.tumblr.com

Pa, Hanny ♥.

Žádné komentáře:

Okomentovat