neděle 20. ledna 2013

E.L.F - Lotion Wipes

Tyhle mi vážně seslalo samo E.L.F nebe! ♥ :D


  • perfektně odličuje
  • hydratuje
  • pokožka po něm není podrážděná (mám citlivou pleť, tak jsem z toho měla strach, ale nic)
  • krásně voní (měla jsem vanilla cream cookies, ta byla perfektní ♥, teďka mám sweet mango, to mi teda zase až tak nevoní, ale naopak vanilla & coconut ten je zase k sežrání :D ♥ - chce to vychytat si co vám voní a co ne :))
  • k dostání je jednoduše přes internet na stránkách http://www.elfkosmetika.cz/ 
  • 15 odličovacích ubrousků
  • cena: 95,- ( to je asi jediné mínus, když si to vydělíte, tak vám v přepočtu vyjde jeden odličovací ubrousek na 7 korun, ale za to, že fakt nijak nedráždí, voní a hydratuje jsem ochotná tuhle cenu dávat)

Hodnocení: I přes tu cenu 100% 5 hvězdiček !!! Za kvalitu si připlatím ;)


 
^Hanny^


Žádné komentáře:

Okomentovat