sobota 1. června 2013

Vypotřebováno za - KVĚTEN



Květen, kdy za kamna vlezem (a já teda obzvlášť, jak jsem pořád nachcípaná) se nám uchýlil ke konci a tak tu máme "Vypotřebováno" za tento měsíc. Hodně jsem tenhle článek zestručnila, moc recenzí tu nebude, protože hodně věcí už jsem popisovala v jiných článcích a tak vám na ně dám vždycky odkaz ^^.
 ... víc pod perexem ♥ Hanny*



Malá voňavka, která byla jako v balíčku jako dárek k té samé je od Lancome - Trésor Midnight Rose. Recenze zde, jedním slovem - dokonalost ♥. Dále jsem vypotřebovala kokosový balzám na rty od Yves Rocher. Recenze - zde, jedním slovem - super!.


Tradiční měsíční vypotřebováno jsou tyhle čistící proužky na nos od značky Montagne Jeunesse. Recenze - zde, jedním slovem - miluju ♥. A taky klasicky deodorant od značky Dove, který vypotřebuji každý měsíc, ale jak jsem psala už jindy (...), vyfotím ho jenom někdy, protože nemá cenu o něm každý měsíc psát to samé. Ale určitě ho doporučuju, jelikož má dlouhou výdrž, hezky voní, ale decentně a hlavně nezanechává bílé stopy !!!


Tohle je antibakteriální gel od značky Oriflame a pokud se nepletu, tak o něm jsem vám ještě nepsala. Takže, ze začátku mi jeho vůně voněla, skoro až smrděla, ale po pár použití jsem si na vůni zvykla a začla se mi líbil. Voní jako mandarinky. Funguje skvěle, cenově byl výhodný (sice už nevím kolik stál, ale velká částka to nebyla) a jeho obsah je 50ml, takže i dost dlouho vydrží! Palec nahoru!!!


Toto je obyčejný odlakovač s Tea Tree olejem od značky Lilien, který jsem si kupovala v Makru (...) je poměrně levný, takže to je výhoda a taky ho je 200 ml, takže vydrží dlouho. A nesmrdí jako typické odlakovače :). A nakonec tu máme Lip smacker - Coca Cola Vanilla. Recenze - zde, jedním slovem - ♥

Za měsíc květen jsem taky vypotřebovala odličovací ubrousky od značky Balea, které jsem teda bohužel nevyfotila :(. Ale zase budu nakupovat další, takže v další recenzi je 100% vyfotím.

Mějte se famfárově a hlavně buďte zdraví a šťastní!!!
Hanny*

Žádné komentáře:

Okomentovat