úterý 2. dubna 2013

TAG č.1 / Hanny



MAKEUP
Tvářenka nebo bronzer?
Ani jedno moc nepoužívám, ale spíš asi tu tvářenku

Lesk na rty nebo rtěnka?
100% lesk! :) Rtěnky skoro vůbec nenosím.

Oční linka  nebo řasenka?
Nejradši oboje, ale když si musím vybrat tak řasenku :). I když mám totiž nejlínější den a musím někam ven, tak se aspoň na tu řasenku zmůžu :D

Make-up nebo korektor?
Na večer make-up a na den BB cream. :)

Neutrální nebo barevné oční stíny?
Neutrální! 

Štětce nebo houbičky?
Houbičky jsem zatím nevyzkoušela (i když po tý Essence pátrám už dlouho, ale vždycky jsou všude vyprodané :/)

NEHTY
Dlouhé nebo krátké?
Asi spíš krátké, je to pohodlnější O:) 

Umělé nebo přírodní?
Přírodní!

Bledé nebo tmavé?
Tmavé ♥

Květované nebo nekvětované?
Dala bych květované kdybych to uměla nalakovat, ale jelikož jsem na to levá tak nekvětované.

MÓDA
Džínsy nebo tepláky?
Kdyby na mě venku všichni nekoukali jako na blázna kdybych si vzala tepláky, tak bych je nosila i ven, ale tepláky teda jedině doma. A venku samozřejmě džíny :)

Dlouhý rukáv nebo krátký?
Dlouhý

Šaty nebo sukně?
Ani jedno moc nemusím, ale tak spíš ty šaty :)

Žabky nebo sandále? 
Žabky

Šátky nebo klobouky?
Ani jedno nenosím, ale tak kdybych si musela vybrat tak spíš klobouky :)

Náhrdelníky nebo náramky? 
Náhrdelníky :). Náramky mi po chvíli lezou na nervy, protože mi většinou sklouzávají z ruky :D 

Podpatky nebo nízké boty?
Kdybych na podpatcích uměla chodit bez problému a měla zdravý koleno, tak určitě ty. Miluju boty na podpatku ♥. Ale bohužel je moc nosit nemůžu, takže vybírám nízké boty :)

Bunda nebo mikina?
Bunda ^^

VLASY
Vlnité nebo rovné?
Jelikož mám vlasy rovné a každá holka chce vždycky opak, tak vlnité :P

Vypnuté nahoru nebo rozpuštěné?
Doma nahoru, venku rozpuštěné :D

Drdol nebo cop?
Drdol :). 

Dlouhé nebo krátké?
Dřív jsem měla poměrně dlouhý vlasy a už mi to fakt lezlo na nervy, tak jsem to ostříhala a jsem nadmíru spokojená :). Takže krátké :) - ale nemyslím tím ježka nebo něco takovýho :D tak na ramena :)

Bledé nebo tmavé?
Oboje se mi moc líbí :)

Rovná ofina nebo ofina na bok?
Ofina na bok

Sponky nebo motýlové spony. 
Jsem asi tupá, ale nevím co jsou motýlové spony, takže asi spíš sponky :D

Lak nebo gel na vlasy?
Lak! ♥

NÁHODNÉ
Déšť nebo slunko?
Sluníčko ☼, ale ani déšť mi nevadí :)

Léto nebo zima?
Tak momentálně mám už zimy plný zuby, ale zase když se blíží Vánoce, tak to se zimy nemůžu dočkat :). Takže zase oboje ♥

Jaro nebo podzim?
Ani jedno :D pokaždý mám alergii na něco jinýho :D

Čokoláda nebo vanilka?
Jestli je tím myšlena zmrzlina, tak vanilkovou a jestli je tím myšlena čokoláda jako tabulka čokolády a vanilka asi jako lusk (nebo co to je :D) tak to je jasný že čokoláda :D kdo by jedl jenom ten lusk? :D :P

A pokračovat může kdo chce :) ale bavilo mě to ^^
Hanny ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat