úterý 12. března 2013

Nákupy přes e-shop xparfemy.cz ♥

Jak jsem slíbila!


Jsem zase po delší době navštívila moji jednu z nejoblíbenějších e-shop stránek - http://www.xparfemy.cz/. Můžu ho jen a jen doporučit! ♥.
  • Vždycky dostanete nějaký malý dáreček + vzorek parfému zdarma.
  • Za každý nákup máte poté napsaný na faktuře kód na slevu na další nákup.
  • Skvělá komunikace s obchodem - napíšou vám jak mail tak i SMSku, že je váš balíček připraven.
  • Osobní odběr je v Praze (♥), v Brně a v Písku, takže je taky velká šance, že ušetříte za poštovné ;).
  • Mají hodně akcí, takže určitě když tam kouknete, tak nějakou slevu, která vám padne do oka najdete!
  • Velký výběr !!!
A co jsem si tentokrát objednala já?
Pokud vás to zajímá, tak klik pod perex alias "další informace".
Hanny ;~)

Trésor - Midnight Rose

Stará známá, moje velmi oblíbená voňavka. ♥ Tentokrát 75 ml!!! ♥
Nic se nezměnilo a recenzi si můžete přečíst tady. :)


Hodnocení: 

Bourjois - Volume Glamour Ultra Care Mascara

Už jsem si zvykla na řasenku od Maybelline (tu žlutou) a tak jsem byla hodně skeptická k týhle, protože mi většinou jiná než tamta nevyhovovala, ale musím říct, že tahle je D O K O N A L Á !!! ♥.
Neslepuje řasy a vážně je hodně prodlouží a zahustí.
I když cenově je dražší :( normální cena je 390, ale právě na xparfémech je akce s 53% slevou na 185 kč. Takže podle mě skvělá příležitost, kdy si jí koupit a vyzkoušet :).
Myslím, že vás nezklame! ;)

Hodnocení:

Maybelline - the Colossal Volum' Express Mascara

Tak to je stará známá :D. Myslím, že nemusím představovat! ♥ - psala jsem, že jsem jí dopotřebovala, tak jsem hnedka dokoupila novou ;)

 

Hodnocení: 

NYC - Kiss Gloss


Jay Walkin' Jam číslo 535. Lesk má moc hezkou barvu, nelepí a pěkně voní :). Je ho tam poměrně hodně (9,4 ml) a za 99 kč to jde. Já jsem ale opět využila slevy (:P), tentokrát 71% a tenhle lesk ulovila za 29kč. Jupííí! :)). Tak utíkejte, ať vám je nevykoupí ;).

 
 

Hodnocení: 

Hodinky


Jelikož jsem měla nákup nad 1590 kč, tak jsem si mohla vybrat jako dárek tyhle hodinky (nebo červené) v hodnotě 390kč. Je to od nich moc milé, že vám dají ke každému nákupu aspoň nějaký malý dáreček ;). Vybrala jsem si ty modré, protože se mi modrá hodí k víc oblečení, ale nakonec jsem se rozhodla, jelikož píšou, že jsou voděodolné, že je budu nosit v létě na koupáky, protože mi nebude líto, když se ztratí nebo zničí a aspoň budu vědět, kolik je hodin ;).

 

Hodnocení: 

Odstřik pánské voňavky :). Ten je mi v podstatě k ničemu, ale tak nevadí ;))

Žádné komentáře:

Okomentovat