středa 6. března 2013

Eyeliners 2/3

ČÁST DRUHÁ !!!


Přeji krásný den ☼
Už k vám letím s druhou várkou očních linek :). Doufám, že se vám první aspoň trochu líbila ;). Snažila jsem se být stručná a jasná, protože jsou hoooodně rozsáhlé články podle mě zbytečné :) (i když je fakt že někdy to nejde napsat stručně). Tady to ale jde, takže opět v bodech! Kdyby byl někdo zvědavý na část první, tak stačí kliknout sem a může číst a prohlížet a komentovat a kritizovat a všechno :). 
Užívejte si! H A N N Y ♥



Ze shora:
  1. Essence - metal glam eyeliner - 01 got a date?
  2. Catrice - 030 I am golden sandy
  3. Catrice - 020 My glamourized me 


  • tyhle linky, jsou oproti linkách z první části hodně decentnější
  • moc teda nevydrží (hlavně ty od Catrice) a je potřeba nanést větší vrstvu, protože pokud nanesete tenkou vrstvu, tak potom, co budete nanášet tu druhou, tak se vám ta první tím štětečkem smaže :/
  • je to spíš tak na denní nošení, protože večer to není moc vidět (pořád mluvím o Catrice)
  • naopak ta od Essence se mi moc líbí, jak barvou tak výdrží
  • cenově byly pro mě stejný, jelikož jsem je koupila zase na výprodeji Essence a Catrice kosmetiky, takže 5-10 korun
  • za Catrice je asi i těch 5 korun moc :D - né vážně, fakt mi nevyhovuje tahle linka a v podstatě mi doma leží 
  • za Essence bych dala klidně i víc, ale taky to není nějakej zázrak :), může se stát, že se vám štětinka z toho štetečku "odpojí od ostatních" a pak vám udělá čáru nad linkou, což taky není úplně nejlepší :D
  • bohužel se mi tentokrát extrémně nepovedlo vyfotit štětečky, ale tak snad aspoň pro představu
  • a barva hnědé linky od Essence a zlaté od Catrice se docela povedla vyfotit, ale ta stříbrná moc ne, vypadá prostě stříbrně, to myslím že ani nepotřebuje fotku, ale tak aby to bylo komplet ;)






Žádné komentáře:

Okomentovat