čtvrtek 14. března 2013

Essence - hugs & kisses ♥

MÁM JÍ !!! 
Jedna poslední tam na mě čekala a já jsem jí ukořistila :). 
Tuhle kolekci jsem v podstatě ani neviděla a pokud jo, tak byla totálně vybraná. Nevím jak jinde, ale já koukala různě po Praze a buď tam kolekce vůbec nebyla a nebo tam bylo všechno vykoupený.


Nejprve něco k samotné kolekci HUGS & KISSES.


Když tak koukám na to, co všechno v kolekci bylo, tak mě toho zase až tak moc nezaujalo. Co bych si možná koupila, je (pro mě typický :P) lak na nehty. Respektive ten Glitter Topper. Všechny barvy jsou moc hezký, ale právě jenom jako "třešničku" na dokončení lakování nehtů :). Colour Base se mi naopak moc nelíbí a nebo tu barvu už mám. Nail Stickers a Lashes by mi byli k ničemu. Blush se mi taky moc nelíbí a upřímně tam nechápu jak tu zelenou tak tu fialovou barvu. Lip Scrub - tak tím bych asi nezavrhla, koukla bych na něj a na cenu a podle toho se rozhodla ;). Eyeshadow Palette, opět pro mě k ničemu, jelikož se mi tam moc žádná barva nelíbí :). Glitter Eyeliner - tak obě podobné mám. A nakonec Eau de Toilette, tak tu bohužel nemůžu posoudit, jelikož nevím, jak voní. Tak povídejte, co jste ukořistili z téhle kolekce vy? :)

ˇ H A N N Y ˇ

A Lip Tint? Juhůůůů ♥ Víc informací pod perexeeeeem !!!

Z toho mám vážně velkou radost :) a kdybych tam našla i růžovou, myslím, že bych si jí koupila :), ale tak nevadí, aspoň mám tu jednu ;). 
  • barva mi moc vyhovuje, ale musím si jí dávat trochu míň, jelikož úplně rudá pusa by mi neslušela :)
    • je ta trochu do oranžova
  • výdrž je opravdu neskutečná, pijete, jíte - vydrží
    • dokonce i když jsem použila odličovač, tak sice to trochu pomohlo, ale stejně tam pořád něco bylo :)
    • jak píšou: barví to kůži
  • cenově byla taky přijatelná, zapomněla jsem teda cenu (typické že? :D), ale byla myslím do cca 60kč
  • štěteček (nebo co to je) má teda divnej tvar, ale tak jde to s ním nanášet :)
  • dejte si ale pozor, když lip tint nanášíte, tak ať nepřemáznete jinam než na rty, protože sundat to jde pak fakt těžko :)
  • ale pokud jí objevíte - kupujte!!!!! 


Barva po nanesení (je to focený s bleskem, ale tady barva poměrně dost odpovídá)


Barva po "setření" (je to setřeno asi 2 vteřiny po nanesení, takže čím dýl jí na rtech necháte, tím víc bude silnější a nebo naopak dejte více vrstev :)) a na rtech vypadá mnohem líp :D tady to vypadá jak flek, ale je to fakt pěkný :)


Žádné komentáře:

Okomentovat