neděle 6. ledna 2013

Lip smackers ♥

No kdo by neznal Lip smackery že?

 
Ale přece jenom může se najít někdo, kdo je nezná a tomu říkám "KUPTE SI JE". Nebo aspoň jeden na zkoušku :). Já je naprosto miluju! ♥. Mezi moje favority patří jednoznačně Coca Cola Vanilla (na fotce uprostřed). Ta nijak nebarví, pouze rty hydratuje a je sladká, takže tím pádem i dobrá :D - co je sladký je dobrý, přece ;). Druhý nejoblíbenější je lip smacker Coca Cola Cherry (druhá zleva). Ten rty trochu nabarví do červena, ale jenom malinko a musím říct, že i když rtěnky nějak moc nepoužívám a většinou si pusu nijak barvit nechci, tak tahle mi vyhovuje. Potom je v pořádí na třetím místě obyčejná Coca Cola (první zleva) - nebarví, voní, prostě super! Na posledním místě mám Fantu a Sprite (druhý a první zleva). Sprite používám jenom na noc, protože když si ho dáte víc, tak máte pusu trochu bílou a to podle mě není zrovna to, co by člověk chtěl :D. Voní sice pěkně, ale tak pěkně jako Coca Cola rozhodně ne. Ale určitě se i hodí balzám na rty na noc a proto mám tenhle :). A Fantu musím "zkritizovat" tím, že mě po ní svědí pusa. Myslím, že to ale není chyba výrobku, ale že mám prostě citlivou pokožku, rty, prostě všechno no. Voní naprosto dokonale, jako pomeranč (ještě jsou jiné Fanty, ale ty jsem nezkoušela, tak pokud jste je vyzkoušely vy, tak povídejte jak jste spokojeni :]) a chutná taky moc dobře :D. Bohužel ale tohle mě na ní mrzí no :(.

Každopádně ale patří mezi moje nejoblíbenější "patlátka" na pusu a nedám na ně dopustit. Pokud si je chcete koupit, tak je 100% najdete v obchodě Claire's, ale dají se objednat i přes net :). Prý jsou i v Intersparu. Já osobně jsem je tam neviděla, protože do Intersparu nakupovat nechodím, ale tak když budete mít cestu kolem můžete se kouknout.

Cena (v Claire's) je 109 kč. Může vám to přijít hodně, ale opravdu vám dlouho vydrží (pokud ho celej nesníte :D), hydratuje, krásně voní, no co víc si přát? Navíc tam taky někdy mají akce, tak stačí mít štěstí a narazit na něj :). 

Hodnocení: 5/5 

Mějte se famfárově! Hanny ♥










Žádné komentáře:

Okomentovat